Ιαν 17, 2020
Ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε θέματα διαχείρισης τάξεων μικτών ικανοτήτων
Γλώσσα: Ελληνική
17 Ιανουαρίου 2020
Διοργάνωση: Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ), Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Χώρος: Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Ιστοσελίδα εκδήλωσης: Ιστότοπος του συνεδρίου
Το 7ο Επιστημονικό Συνέδριο "Σχεδιάζοντας τη Διδακτική, την Επιμόρφωση και την Επαγγελματική Κατάρτιση των Εκπαιδευτικών Ειδικοτήτων" συνδιοργανώθηκε από την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ) και την Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΕΕΜΑΠΕ) στη Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη «Λίλιαν Βουδούρη», στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Οι εκπαιδευτικοί για την εκπλήρωση της αποστολής τους χρειάζεται όχι μόνο να είναι καλά καταρτισμένοι στην ειδικότητά τους, αλλά και να εμπνέουν μέσα από το όραμά τους για την Παιδεία. Είναι, επομένως, διαχρονικά αναγκαίο να εφοδιάζονται με παιδαγωγικές γνώσεις, πρακτικές διδακτικές εμπειρίες, μεθόδους και δεξιότητες (γνωστικές, κοινωνικές, επικοινωνιακές, μεταγνωστικές) τόσο κατά τη διάρκεια των σπουδών τους όσο και μετά την ολοκλήρωσή τους, ώστε να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στο πολύπλευρο διδακτικό, κοινωνικό και πολιτισμικό έργο τους στην εκπαίδευση. Δεδομένων των παραπάνω, η βασική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών καλύπτει διεθνώς δύο τουλάχιστον τομείς: α) κατάρτιση στην επιστήμη ή τις επιστήμες που έχουν τουλάχιστον σχέση με τα γνωστικά κείμενα τα οποία διδάσκονται στο σχολείο (ειδικότητα) τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και, β) παιδαγωγική κατάρτιση και πρακτική άσκηση, με σημείο αναφοράς τα πεδία «σχολείο και σχολική τάξη», «διδακτική διαδικασία και μαθητής» (με την ευρεία έννοια του όρου της «επαγγελματικής εκπαίδευσης»). Στους ανωτέρω τομείς εντάσσεται και η καλλιτεχνική εκπαίδευση στις διάφορες μορφές της. Ζητούμενο της τρέχουσας εκπαιδευτικής επικαιρότητας αποτελεί η σύσταση δομών αλλά και η αναθεώρηση/επαναδιατύπωση νομοθετικών ρυθμίσεων που θα αφορούν σε ολοκληρωμένες προτάσεις, παρέχοντας την ευκαιρία σε εκπαιδευτικούς και φορείς να διαμορφώσουν επιχειρήματα υπέρ μιας δημοκρατικής εκπαίδευσης, τεκμαίροντας την αναγκαιότητα οριστικής λύσης σε εκπαιδευτικά αδιέξοδα που χρονίζουν.
Πρωτεύων στόχος του συνεδρίου ήταν η ενθάρρυνση της πνευματικής ανάπτυξης ιδεών και προγραμμάτων, προσφέροντας ευκαιρίες για δικτύωση και συνεργασία. Ένας δευτερεύων στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον ελεύθερης ανταλλαγής καινοτόμων ιδεών που θα προσφέρει βελτίωση της ποιότητας της διαδικασίας διδασκαλίας-μάθησης και της αειφορίας στην εκπαίδευση.
Το BLOD βιντεοσκόπησε και δημοσιεύει 2 συνεδρίες και μία κεντρική ομιλία του συνεδρίου.
Ομιλητές: Μακρή Δήμητρα, Πηγαδιώτη Αλεξία, Παπαγεωργίου Θεοδώρα, Χατζηγεωργίου Αικατερίνη, Ζούνη Ευαγγελία, Άλκηστις Κοντογιάννη, Πουταχίδης Γιάννης, Μπελιά Παναγιώτα, Σταυρίδου Ελισάβετ
Ιαν 17, 2020
Γλώσσα: Ελληνική
Ιαν 17, 2020
Γλώσσα: Ελληνική
Ιαν 17, 2020
Γλώσσα: Ελληνική
Ιαν 17, 2020
Γλώσσα: Ελληνική
Ιαν 17, 2020
Γλώσσα: Ελληνική
Ιαν 17, 2020
Γλώσσα: Ελληνική
Ιαν 17, 2020
Γλώσσα: Ελληνική
Ιαν 17, 2020
Γλώσσα: Ελληνική
Ιαν 17, 2020
Γλώσσα: Ελληνική