Brusilovsky Peter
Γλώσσα
Αγγλική
Ημερομηνία
22/07/2011
Διάρκεια
59:25
Εκδήλωση
4th International Conference on Intelligence Interactive Multimedia Systems and Services & 3rd KES International Conference on Intelligent Decision Technologies
Χώρος
Πανεπιστήμιο Πειραιά
Διοργάνωση
Τμήμα Πληροφορικής - Πανεπιστήμιο Πειραιώς
KES International
Κατηγορία
Πληροφορική
Ετικέτες
adaptive link annotation, δικτυακή πλοήγηση, τεχνολογία, πληροφορική
Ο προσαρμοστικός σχολιασμός συνδέσμων (adaptive link annotation), μία δημοφιλής τεχνολογία Προσαρμοστικών Υπερμέσων (Adaptive Hypermedia technology) έχει αποδείξει τα πολλαπλά οφέλη της στο εκπαιδευτικό πλαίσιο. Προηγούμενες μελέτες ανέφεραν ότι μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να αποκτήσουν γνώσεις γρηγορότερα, να βελτιώσει τα μαθησιακά αποτελέσματα, να μειώσει τη γενική πλοήγηση και να ενθαρρύνει την μη διαδοχική πλοήγηση. Τα τελευταία 6 χρόνια έχει διερευνηθεί μία λιγότερο γνωστή επίδραση του προσαρμοστικού σχολιασμού (adaptive annotation) – η ικανότητά του να αυξάνει σημαντικά το κίνητρο των σπουδαστών να ασχοληθούν με το μη υποχρεωτικό εκπαιδευτικό περιεχόμενο. Στην παρουσία προσαρμοστικών σχολιασμών συνδέσμων, οι μαθητές τείνουν να προσεγγίζουν πολλές φορές περισσότερο μαθησιακό υλικό. Παραμένουν για περισσότερο χρονικό διάστημα, επιστρέφουν σε αυτό πιο συχνά και εξερευνούν ευρύτερη ποικιλία πηγών. Αυτή η ομιλία παρουσιάζει μια επισκόπηση της έρευνάς για τους «εθιστικούς συνδέσμους» φαινόμενο αρκετών μελετών, χρησιμοποιώντας διαφορετικούς τομείς (C, SQL και Java) και διαφορετικές μορφές διδασκαλίας (κουίζ, προβλήματα, διαδραστικά παραδείγματα).
Ο Peter Brusilovsky έχει εργαστεί στον τομέα των προσαρμοστικών συστημάτων και της ηλεκτρονικής μάθησης (E-Learning) για πολλά χρόνια. Από το 1993 έχει συμμετάσχει στην ανάπτυξη προσαρμοστικών εκπαιδευτικών συστημάτων Web-based, μεταξύ των οποίων και το πρόγραμμα ELM-ART, που κέρδισε το 1998 το βραβείο European Academic Software Award. Έχει ασχοληθεί με την ανάπτυξη πρακτικών μαθημάτων E-Learning, ως Διευθυντής στο τμήμα της Πληροφορικής του Carnigie Technology Education, μία από τις πρώτες E-Learning εταιρείες στην Αμερική. Σήμερα συνεχίζει την έρευνά του για την προσαρμοστική ηλεκτρονική μάθηση (adaptive E-Learning) ως Αναπληρωτής Καθηγητής Πληροφορικής και Ευφυών Συστημάτων (Intelligent Systems) στο Πανεπιστήμιο του Pittsburgh. Ο καθηγητής Brusilovsky έχει δημοσιεύσει πολυάριθμες ερευνητικές εργασίες και αρκετά βιβλία για τα προσαρμοστικά συστήματα και την ηλεκτρονική μάθηση (E-Learning). Κατέχει τη θέση του αναπληρωτή Διευθυντή στο IEEE Transactions πάνω στις Τεχνολογίες Μάθησης και είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου διαφόρων περιοδικών εκδόσεων. Τέλος, είναι και ο Πρόεδρος της User Modeling Inc., μία επαγγελματική ένωση των ερευνητών μοντελοποίησης χρηστών.
Ιστοσελίδα του Peter Brusilovsky στο Πανεπιστήμιο του Pittsburgh