Δημητριάδης Γιάννης
Δουκάκης Σπυρίδων
Γλώσσα
Ελληνική
Ημερομηνία
04/11/2022
Διάρκεια
29:22
Εκδήλωση
14th Conference on Informatics in Education (14th CIE2022)
Χώρος
Διαδικτυακό συνέδριο
Διοργάνωση
Τμήμα Πληροφορικής - Πανεπιστήμιο Πειραιώς
Τμήμα Πληροφορικής - Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Ελληνική Εταιρία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών
Κατηγορία
Πληροφορική, Εκπαίδευση
Ετικέτες
πληροφορική, εκπαίδευση, CIE 2022, αναλυτική της μάθησης, φύλο, γυναίκες, νέες τεχνολογίες, ευφυή συστήματα, ανάλυση δεδομένων, μαθητές, δάσκαλος, μάθημα της διερεύνησης
Το 14th Conference on Informatics in Education - Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση (14th CIE2022) διεξήχθη διαδικτυακά από την Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2022 ως την Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2022 με έδρα εργασιών το Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Το Συνέδριο οργανώθηκε από το Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς, το Τμήμα Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου και την Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών-ΕΠΥ.
Το 14ο συνέδριο περιέλαβε 4 προσκεκλημένες ομιλίες από πανεπιστημιακούς που προέρχονται από 4 τριτοβάθμια ιδρύματα του εξωτερικού και της Ελλάδας.
Το συνέδριο εστιάζει στην Πληροφορική και τις Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση, με την παρουσίαση καινοτόμων και διεπιστημονικών πρακτικών. Καλύπτει τόσο τις βαθμίδες της τυπικής εκπαίδευσης –Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια, Τριτοβάθμια– όσο και τη μη τυπική εκπαίδευση.
Το BLOD δημοσιεύει τις 4 κεντρικές ομιλίες του συνεδρίου και ευχαριστεί τους διοργανωτές για την παραχώρηση των σχετικών βίντεο.
Ο Γιάννης Δημητριάδης είναι καθηγητής Τηλεματικής Μηχανικής στο Universidad de Valladolid στην Ισπανία. Είναι επίσης ο συντονιστής της ερευνητικής ομάδας GSIC/EMIC, μιας διεπιστημονικής ομάδας, που ενσωματώνει ερευνητές και επαγγελματίες από τον τομέα των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και Παιδαγωγικής. Η πρόσφατη ερευνητική του εργασία επικεντρώνεται στη σχεδίαση μάθησης, τα μοτίβα σχεδίασης, την εννοιολογική και τεχνολογική υποστήριξη για την ενορχήστρωση διαδικασιών συνεργατικής μάθησης που υποστηρίζονται από υπολογιστή, την ευθυγράμμιση του σχεδιασμού μάθησης και της αναλυτικής μάθησης, τις ενεργές παιδαγωγικές σε ευρεία κλίμακα και σε όλους τους χώρους (Web, 3D worlds και επαυξημένης πραγματικότητας) μάθησης. Έχει συμμετάσχει σε περισσότερα από 50 ανταγωνιστικά ερευνητικά έργα σχετικά με την τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση, όπως το Kaleidoscope Network of Excellence στην τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθησης, Sharetec, Metis, EEE ή Reset. Ο Δρ. Δημητριάδης έχει συγγράψει περισσότερες από 80 εργασίες σε περιοδικά και οργάνωσε πολλά εργαστήρια και συμπόσια.