Κωβός Σωτήριος
Γλώσσα
Ελληνική
Ημερομηνία
02/04/2017
Διάρκεια
18:23
Εκδήλωση
Athens Science Festival 2017
Χώρος
Τεχνόπολις Δήμου Αθηναίων
Διοργάνωση
SciCo
British Council
Δήμος Αθηναίων
Τεχνόπολις Δήμου Αθηναίων
Σύνδεσμος Υποτρόφων Ιδρύματος Ωνάση
Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ)
Κατηγορία
Τεχνολογία
Ετικέτες
Athens Science Festival, αυτοκίνητο, σχεδιασμός αυτοκινήτου, car design
Tο φεστιβάλ Επιστήμης και Καινοτομίας, Athens Science Festival, ξεκίνησε το 2014 και μέσα σε αυτά τα χρόνια έχει καθιερωθεί ως μια από τις μεγαλύτερες γιορτές της επιστήμης και της τεχνολογίας στην Ελλάδα.
Κάθε άνοιξη, για μια εβδομάδα, οι κάτοικοι και τα σχολεία της Αθήνας εξερευνούν την επιστήμη μέσα από διασκεδαστικούς, καινοτόμους και διαδραστικούς τρόπους. Την ίδια στιγμή ερευνητές, δάσκαλοι, διακεκριμένοι επιστήμονες και καλλιτέχνες δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να εξηγήσουν την επιστήμη τους και να κάνουν το θεατή μέρος της.
Εκτός από τη μεγάλη συμμετοχή του κόσμου, που ξεπερνά κάθε χρόνο τους 30.000 επισκέπτες, το Athens Science Festival είναι περήφανο που όχι μόνο κατάφερε να πετύχει τους αρχικούς του στόχους, αλλά και να τους διευρύνει. Κάθε χρόνο τηρεί την υπόσχεσή του: συνδέει τις επιστήμες με την καθημερινή ζωή και αναδεικνύει το ρόλο τους, παρουσιάζει την υψηλής ποιότητας επιστημονική έρευνα που γίνεται στην Ελλάδα, συζητά και ψάχνει απαντήσεις σε πολύπλοκα και αμφιλεγόμενα επιστημονικά θέματα, εμπνέει και δημιουργεί νέα πρότυπα στο χώρο των επιστημών και εμψυχώνει τους νέους ανθρώπους να αναλογιστούν μια καριέρα κοντά στην επιστήμη. Αλλά κυρίως, το Athens Science Festival έχει καταφέρει να δείξει σε μικρούς και μεγάλους ότι η επιστήμη δεν είναι μόνο γνώση αλλά και ψυχαγωγία.
Car Design: Ρήξη ή συμφιλίωση με το παρελθόν;
Το design αυτοκινήτου είχε στηθεί πάνω στο υπάρχον ευρωπαϊκό πολιτιστικό υπόβαθρο. Η ιστορία 100 ετών έχει ήδη δημιουργήσει αισθητικά πρότυπα τα οποία καθορίζουν την κρίση μας την ώρα της επιλογής. Πώς γίνεται και αναπτύσσεται ο κώδικας αξιών πάνω στον οποίο βασίζονται οι καταναλωτικές μας συνήθειες; Ο σχεδιαστής βρίσκεται μπροστά στο δίλημμα: σχεδίαση που βασίζεται στο διαμορφωμένο κώδικα αξιών ή δημιουργία ενός νέου με δημιουργικές ιδέες που φέρει όμως τον κίνδυνο της απόρριψης. Ποιος είναι ο ρόλος της διαφορετικότητας στον παγκόσμιο χάρτη, στη σχεδιαστική κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η κάθε εταιρία ξεχωριστά; Ευρώπη-Ιαπωνία-Αμερική-Κορέα-Κίνα. Ποιο είναι το design που προκρίνουν οι εταιρίες στον χώρο αυτόν, στην προσπάθεια κατάκτησης των παγκόσμιων αγορών; Το πολιτιστικό υπόβαθρο των μεγάλων αγορών επιβάλλει τα σχεδιαστικά πρότυπα στις εταιρίες, οι εταιρίες μπορούν να επιβάλλουν το design που αυτές επιλέγουν; Πολύπλοκες ερωτήσεις που θέλουν απλές απαντήσεις. Μόνο που αυτές έχονται από τον καταναλωτή πολύ αργά…