Showalter Amelia
Τσακαρέστου Μπέττυ
Μπουρούνης Κωνσταντίνος
Γλώσσα
Αγγλική
Ημερομηνία
02/12/2013
Διάρκεια
01:43:36
Εκδήλωση
Τα ψηφιακά μέσα στην πολιτική καμπάνια και την επιχειρηματικότητα με τα μάτια των... προοδευτικών
Χώρος
Ψηφιακό Ραδιοτηλεοπτικό Στούντιο του Εργαστηρίου Διαφήμισης & Δημοσίων Σχέσεων του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου
Διοργάνωση
Το ΔΙΚΤΥΟ για τη Μεταρρύθμιση στην Ελλάδα και την Ευρώπη
Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων - Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού - Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών
Κατηγορία
Επικοινωνία, Πολιτική
Ετικέτες
ψηφιακά μέσα, πολιτική καμπάνια, επιχειρηματικότητα, προεκλογική εκστρατεία Ομπάμα 2012, εκλογές
Το «ΔΙΚΤΥΟ» για τη Μεταρρύθμιση στην Ελλάδα και την Ευρώπη και το Εργαστήρι Διαφήμισης & Δημοσίων Σχέσεων του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου διοργάνωσαν το διαδραστικό Lab 6 με την Amelia Showalter, πρώην Διευθύντρια Digital Analytics της καμπάνιας επανεκλογής του Προέδρου Ομπάμα και συνιδρύτρια της πρωτοβουλίας DC State Fair, με θέμα:
“DATA MAMA - Experimenting with data
Data analytics for progressives in politics & entrepreneurship”
"τα ψηφιακά μέσα στην πολιτική καμπάνια και την επιχειρηματικότητα με τα μάτια των... προοδευτικών"
Συμμετέχουν:
Μπέττυ Τσακαρέστου,
Επίκουρη Καθηγήτρια του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Επικεφαλής του εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων σχέσεων
Κωνσταντίνος Μπουρούνης,
Διευθυντής προγράμματος MAD TV, Μέλος ΔΣ «ΔΙΚΤΥΟΥ».
Η Amelia Showalter υπηρέτησε ως διευθύντρια Digital Analytics της προεδρικής εκστρατείας του Μπαράκ Ομπάμα το 2012. Ηγήθηκε μιας πρωτοποριακής ομάδας Digital Analytics που σχεδίασε και υλοποίησε εκατοντάδες πειράματα για τη βελτίωση της απόδοσης όλων των τύπων ψηφιακής προβολής. Η Amelia Showalter έθεσε τα πρότυπα για την ποιότητα των δεδομένων και τη στατιστική εγκυρότητα στην ψηφιακή διαδικασία ελέγχου της εκστρατείας του Ομπάμα .
Πριν από τη θέση της στην εκστρατεία του Ομπάμα, ήταν πολιτικός σύμβουλος σε δεκάδες καμπάνιες και οργανώσεις στην προοδευτική πολιτική σφαίρα. Υπηρέτησε ως Διευθύντρια Media Strateging του Changing Targets Media την περίοδο 2009-2010.
Αποφοίτησε με άριστα από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ και, στη συνέχεια, από το Kennedy School of Government του Harvard με πτυχίο Μάστερ στη Δημόσια Πολιτική.
Η Μπέττυ Τσακαρέστου έχει διδάξει ως επισκέπτρια καθηγήτρια στο Copenhagen Business School (2017-2013), στο θερινό πρόγραμμα του Warsaw School of Economics (2016) και στο MBA Program of University of Cyprus (2007-2011). Στο πλαίσιο που προγράμματος Erasmus Plus Grant-International Mobility ως επισκέπτρια καθηγήτρια στο Zhejiang University στην Κίνα (2017) και στο Alberto Hurtado University στο Σαντιάγκο στην Χιλή (2018), δίδαξε επιχειρηματικότητα στη δημοσιογραφία και στα Μέσα (entrepreneurial journalism, media innovation) με μεθοδολογίες συν-δημιουργίας και design thinking.
Ως sabbatical visiting researcher στο CUNY Graduate School of Journalism (Μάιος-Ιούνιος 2017) συνεργάζεται με τον Jeremy Caplan, Director of Education στο Tow-Knight Center for Entrepreneurial Journalism στο πεδίο της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας στη δημοσιογραφία και στα Μέσα και δημοσιεύει κεφάλαιο με τίτλο “Entrepreneurship Abroad: Cultural and International Perspectives” στο ανοιχτό συνεργατικό textbook με τίτλο “Media Innovation and Entrepreneurship” (2017, 2018). Το 2016 διοργάνωσε το πρώτο Athens Startup Weekend on “Entrepreneurial Journalism” με την υποστήριξη της Πρεσβείας των Η.Π.Α. στην Αθήνα και σε συνεργασία με το Tow-Knight Center for Entrepreneurial Journalism του CUNY Graduate School of Journalism.
Τον Μάιο 2018 συν-διοργάνωσε το 2nd Athens Startup Weekend on Entrepreneurial Journalism focusing on Audio and Radio Innovation and Summit εγκαινιάζοντας το πρωτόκολλο εκπαιδευτικής συνεργασίας για θέματα startup επιχειρηματικότητας και καινοτομίας μεταξύ του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου και του Antenna Music.
Στο πεδίο της νεανικής επιχειρηματικότητας έχει ανάλογες δράσεις από το 2012 με τη διοργάνωση ή τη συμμετοχή ως μέντορας ή κριτής σε ειδικά θεματικά Startup Weekends όπως το Startup Weekend University 2012, 2013, Startup Weekend EDU, 2014.
Το 2012 διοργάνωσε το πρώτο Athens Co-Creation Workshop με την υποστήριξη της Ericsson και σε συνεργασία με το Copenhagen Business School.
Επόμενες διοργανώσεις Cities Co-Creation Workshops πραγματοποιήθηκαν στα Ιόνια Νησιά (2014) με τη συνεργασία του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου, του TEI Ιονίων Νήσων και του Copenhagen Business School. Το 2015 συμμετείχε στη διοργάνωση του Cities Co-Creation Living Lab στο πλαίσιο του “The Peoples Meeting in Bornholm” στη Δανία.
Το 2015 με υποτροφία του U.S Department of State συμμετείχε ως International Exchange Scholar στο Study of U.S. Institutes (SUSI) on Journalism and Media at Ohio University, όπου εστίασε στην ανάπτυξη ενός μεταπτυχιακού μαθήματος στο πεδίο της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας στη δημοσιογραφία και στα Μέσα (Entrepreneurial Journalism) και το οποίο διδάσκει στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Νέα Μέσα και Δημοσιογραφία» του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Την ίδια χρονιά σε συνεργασία με τέσσερεις ακαδημαϊκούς στον τομέα των Μέσων και της Επικοινωνίας που συμμετείχαν στο πρόγραμμα SUSI ξεκινούν την ψηφιακή πλατφόρμα “Connecting Cities” με στόχο να συνδέσουν μέσα από αφηγήσεις πέντε πόλεις, σε τέσσερεις ηπείρους (Αθήνα, Καμπάλα, Κίτο, Σαγκάη, Σαντιάγκο).
Το 2017 The Bureau of Educational and Cultural Affairs of the U.S. Department of State έδωσε την τιμητική διάκριση “Betty Tsakarestou International Exchange Alumna/Alumnus of the Month” για τη συνολικό της έργο ως επικεφαλής του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων και για το “Connecting Cities Project”. Επίσης το έργο της παρουσιάστηκε στη μικρή σειρά video documentaries με τίτλο “Women Changing Greece” μια πρωτοβουλία και υλοποίηση της Πρεσβείας των Η.Π.Α. στην Αθήνα. Το 2015 ξεκίνησε μια εκδοτική σειρά με θέμα την «Ψηφιακή Κουλτούρα» σε συνεργασία με τις Εκδόσεις Πεδίο.
Από το 2002 συμμετέχει στο ΔΣ του Ινστιτούτου Επικοινωνίας όπου είχε για σειρά ετών την ακαδημαϊκή ευθύνη για την ετήσια έρευνα με θέμα «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Υπεύθυνη Κατανάλωση».
Υπηρέτησε ως Διευθύντρια της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης στο Υπουργείο Παιδείας κατά την περίοδο 2010-2012 με κύριο έργο να συμβάλει στην ψηφιακή της μετάβαση, συμμετέχοντας επίσης ως ομάδα ειδικών ψηφιακού γραμματισμού που λειτουργεί στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Κοινότητας.
Συμμετείχε στην εκδοτική ομάδα του «Βήματος Ιδεών» μεταξύ 2007-2010. Έχει σπουδάσει κοινωνιολογία και πολιτικές επιστήμες στο Πάντειο Πανεπιστήμιο (1987).
Η διδακτορική της διατριβή εστίασε στη μελέτη της Διαφήμισης κατά την περίοδο του Φορντισμού και του Μετα-Φορντισμού (1997).