Bodossaki Lectures on Demand
ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ

Διερευνητική μάθηση και σύνδεση με τον επαγγελματικό χώρο στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Mascil: Mathematics and Science for Life. Εφαρμογή στο 2ο Π.Π. Γ.Ε.Λ. Αθήνας

Μυλωνά Αναστασία

10 Ιουλίου 2015

ΟΜΙΛΙΕΣ
EXIT FULL SCREEN VIDEO & SLIDES
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 11:30 ΠΡΟΒΟΛΕΣ 876
ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ /
Ομιλητές
Μυλωνά Αναστασία

Γλώσσα
Ελληνική

Ημερομηνία
10/07/2015

Διάρκεια
11:30

Εκδήλωση
Σύνδεση του Σύγχρονου Σχολείου µε την Eπιστηµονική Έρευνα (ημερίδα)

Χώρος
ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος

Διοργάνωση
Ε.Κ.Ε.Φ.Ε Δημόκριτος

Κατηγορία
Εκπαίδευση

Ετικέτες
Θερινό Σχολείο 2015, σχολείο, επιστημονική έρευνα

Το Ε.Κ.Ε.Φ.Ε. ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ (Τµήµα Εκπαίδευσης) και η Ε.Δ.Μ.Ε. Προτύπων Πειραµατικών Σχολείων, υπό την αιγίδα της Διοικούσας Επιτροπής των Προτύπων Πειραµατικών Σχολείων (Δ.Ε.π.π.Σ.)., διοργάνωσαν ηµερίδα µε θέµα τη "Σύνδεση του Σύγχρονου Σχολείου µε την Επιστηµονική Έρευνα".

Η Ηµερίδα πραγματοποιήθηκε στο Ε.Κ.Ε.Φ.Ε. «Δηµόκριτος» στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του Θερινού Σχολείου.

Σκοπός της Ηµερίδας είναι η διερεύνηση του ρόλου που µπορούν να διαδραµατίσουν τα Πρότυπα και Πειραµατικά Σχολεία: 

α) στην ανάδειξη της σύνδεσης του ερευνητή/επιστήµονα µε τον εκπαιδευτικό της Δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης. 

β) στη δηµιουργία ενός πλαισίου συνεργασίας µεταξύ Ερευνητικών Ινστιτούτων και Πανεπιστηµιακών Ιδρυµάτων και σχολείων Δ/θµιας εκπαίδευσης, το οποίο µπορεί να συµβάλλει: 

i) στην αναπλαισίωση της Σύγχρονης Επιστηµονικής γνώσης, ώστε αυτή να µπορεί να διδαχθεί στην Υποχρεωτική και Λυκειακή εκπαίδευση. 

ii) στον εµπλουτισµό του Αναλυτικού Προγράµµατος της Υποχρεωτικής και Λυκειακής εκπαίδευσης µε θέµατα από τη Σύγχρονη Επιστηµονική γνώση. 

iii) στην εξοικείωση των µαθητών µε την επιστηµονική µεθοδολογία. 

iv) στη διαθεµατική εκπαιδευτική προσέγγιση της Επιστηµονικής γνώσης, στην εφαρµογή της στη διδακτική πράξη και στην παραγωγή πρότυπου εκπαιδευτικού υλικού για τη διάχυση των εκπαιδευτικών/διδακτικών αποτελεσµάτων της εφαρµογής. 

v) στην Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγµατικότητα.

Στην Ηµερίδα πραγματοποιήθηκαν εισηγήσεις από εκπροσώπους Ερευνητικών Ιδρυµάτων και προσκεκληµένους οµιλητές. Επίσης εκπαιδευτικοί από τα Πρότυπα και Πειραµατικά Σχολεία παρουσιάζουν εφαρµογές που υλοποιήθηκαν σε αυτά.

Μυλωνά Αναστασία 2ο Πρότυπο Πειραματικό ΓΕΛ Αθηνών

Σχετικές ομιλίες