Μαρτζούκος Σπύρος
Γλώσσα
Αγγλική
Ημερομηνία
27/09/2014
Διάρκεια
30:41
Εκδήλωση
#digitized14
Χώρος
Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Διοργάνωση
+DESIGN magazine
Κατηγορία
Τέχνες / Πολιτισμός, Τεχνολογία
Ετικέτες
#digitized14, digital design, παγκόσμιος ιστός
To Digitized είναι μια σειρά εκδηλώσεων (συνέδριο και εργαστήρια), που πραγματοποιείται μία φορά το χρόνο στην Αθήνα. Σκοπός του είναι να φέρει σε επαφή, να ενημερώσει και να εμπνεύσει την κοινότητα του ψηφιακού σχεδιασμού. Το Digitized που φέτος διανύει το τέταρτο έτος του, είναι ένα δυναμικό και συναρπαστικό γεγονός που δεν έχει αποτύχει ποτέ να συναρπάσει το κοινό του.
Κατά τα 3 προηγούμενα χρόνια, το Digitized έχει φιλοξενήσει ανθρώπους που συγκαταλλέγονται στην "ψηφιακή ελίτ", συμπεριλαμβανομένων ονομάτων όπως Fantasy Interactive, Serial Cut, Media Monks, Unit9, Hinderling Volkart, R / GA, Northern Kingdom και Hi-Res!
Σε μικρό χρονικό διάστημα, το Digitized έχει καταστεί το μεγαλύτερο συνέδριο του ψηφιακού κόσμου στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Έχοντας εργαστεί ως σχεδιαστής και προγραμματιστής σε διεθνείς εκδόσεις και σε παγκόσμιας εμβέλειας start-ups, ο Σπύρος Μαρτζούκος έχει μεγάλη εμπειρία στη δημιουργία βιώσιμων και κλιμακούμενων ψηφιακών προϊόντων. Στο παρελθόν έχει ασχοληθεί με τον επανασχεδιασμό των ελληνικών δικτυακών τόπων διεθνών τίτλων, όπως το Vogue, το Men's Health, και το Glamour Magazine, ενώ είχε την επίβλεψη της ομάδας Front End Development, από τη θέση του επικεφαλής του Front End στις Εκδόσεις Λυμπέρη. Αμέσως μετά από αυτή την περίοδο, εντάχθηκε στο Daily Secret ως επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού, όπου επέβλεπε το σχεδιασμό και το Front End Development της πλατφόρμας, τα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το υλικό μάρκετινγκ. Το Daily Secret είναι ένα καθημερινό ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ενημερώνει σχετικά με τις καλύτερες επιλογές που έχει να προσφέρει μία πόλη και έχει επεκταθεί σε περισσότερες από 30+ πόλεις σε όλο τον κόσμο.
Σήμερα, εργάζεται ως Web Developer στο Edenspiekermann, στο Βερολίνο, ένα από τα πιο αναγνωρισμένα γραφιστικά γραφεία στην Ευρώπη με πελάτες, όπως η Volkswagen, η Πόλη του Άμστερνταμ και η Red Bull, που ασχολείται με τον καθορισμό βιώσιμων μεθόδων Front End Development.