Bodossaki Lectures on Demand
ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ

#digitized15 - Sapientnitro

Yandis Ying

26 Σεπτεμβρίου 2015

ΟΜΙΛΙΕΣ
EXIT FULL SCREEN VIDEO & SLIDES
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 18:41 ΠΡΟΒΟΛΕΣ 478
ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ /
Ομιλητές
Yandis Ying

Γλώσσα
Αγγλική

Ημερομηνία
26/09/2015

Διάρκεια
18:41

Εκδήλωση
#digitized15

Χώρος
Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών

Διοργάνωση
+DESIGN magazine

Κατηγορία
Τέχνες / Πολιτισμός

Ετικέτες
#digitized15, design, digital design

Το Digitized αποτελείται από μια σειρά εκδηλώσεων (συνέδριο και εργαστήρια) και πραγματοποιείται μια φορά το χρόνο στην Αθήνα, Ελλάδα. Σκοπός του είναι να φέρει σε επαφή, να ενημερώσει και να εμπνεύσει την κοινότητα του ψηφιακού σχεδιασμού. Διανύοντας το πέμπτο του έτος, το Digitized είναι ένα δυναμικό και συναρπαστικό γεγονός που δεν έχει αποτύχει ποτέ να συναρπάσει το κοινό του.

Κατά τα προηγούμενα 4 χρόνια, το Digitized έχει φιλοξενήσει ανθρώπους που συγκαταλλέγονται στην«ψηφιακή ελίτ», συμπεριλαμβανομένων ονομάτων όπως Fantasy Interactive, Serial Cut, Media Monks, Unit9, Hinderling Volkart, R / GA, Northern Kingdom, Artificial Rome , Carlos Ulloa, Hellohikimori, Stinkdigital και Hi-ReS!

Mε απλά λόγια, το Digitized έχει καταστεί η μεγαλύτερη συνάντηση του χώρου του ψηφιακού σχεδιασμού, στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Yandis Ying Creative Director, SapientNitro

H Ying Yandis είναι βραβευμένη digital creatice director, με πλούτο εμπειριών από τα κορυφαία πρακτορεία όπως το SapientNitro και παγκόσμια εμπορικά σήματα, συμπεριλαμβανομένου εκείνου της Google. Ειδικεύεται στην επανεξέταση και τον ανασχεδιασμό της ψηφιακής έκφρασης παγκόσμιων brands. Καθοδηγεί διεπιστημονικές ομάδες για τη δημιουργία ευρέος φάσματος πρωτοποριακών ψηφιακών λύσεων. Έχει εργαστεί τόσο για το την πλευρά των εταιρειών, όσο και για εκείνη του πελάτη, με αποτέλεσμα η προσέγγισή της στο συνολικό εμπειρικό σχεδιασμό να είναι στρατηγικής σημασίας, συνεκτιμώντας επιχειρησιακές και λειτουργικές προκλήσεις.

Έχει δημιουργήσει πολλές καινοτόμες εκστρατείες, μεγάλα sites παγκόσμιας κλίμακας, εφαρμογές για tablet και κινητά, καθώς περιβαλλοντικές ψηφιακές εγκαταστάσεις καθοδηγούμενες από την εμπειρία. Οι δημιουργικές της ικανότητες έχουν βοηθήσει μερικές από τις πιο επιτυχημένες μάρκες στον κόσμο να επιτύχουν τους επιχειρηματικούς στόχους τους, καθώς και να συνεχίσουν να καινοτομούν στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Έχει εργαστεί ως Creative Director για πελάτες, όπως: Google, Selfridges, MasterCard, Louis Vuitton, Hugo Boss, Dove, RBS, Fidelity, Volvo, Universal Music.

Σχετικές ομιλίες