Τσακαρέστου Μπέττυ
Γλώσσα
Ελληνική
Ημερομηνία
15/09/2015
Διάρκεια
15:01
Εκδήλωση
4o Social Media World
Χώρος
Ξενοδοχείο Divani Caravel
Διοργάνωση
Infocom
Κατηγορία
Επικοινωνία, Πληροφορική
Ετικέτες
social media, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, brand, brand awareness
Το τέταρτο στη σειρά συνέδριο Social Media World τοποθετεί τον πελάτη στο κέντρο της θεματολογίας του αφού είναι εκείνος που καθορίζει -σε μεγάλο βαθμό- τις εξελίξεις στο χώρο των Social Media. Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης εξελίσσονται συνεχώς, επενδύοντας τεράστια ποσά σε εξαγορές εταιρειών και νέες τεχνολογίες, έχοντας ως μοναδικό στόχο την ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των πελατών.
Σήμερα, η κρίσιμη μάζα των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων έχει στρέψει την προσοχή της στην αύξηση του engagement με τους καταναλωτές και τη μετατροπή τους σε πελάτες. Με πιο απλά λόγια, προσπαθούν να κεφαλαιοποιήσουν τη σχέση με τον καταναλωτή – πελάτη, αποκτώντας μεγαλύτερο μερίδιο στο πορτοφόλι του.
Τα Social Media, που αποτελούν ιδανική πλατφόρμα αύξησης του engagement, αρχίζουν πλέον να λειτουργούν κάτω από συγκεκριμένους κανόνες, ειδικά από τη στιγμή που έχοντας αποκτήσει την κρίσιμη μάζα κοινού, ελέγχουν πλέον και τη διανομή της πληροφορίας. Αυτό είναι άλλωστε κάτι που φαίνεται από την τεράστια διαφορά μεταξύ paid και organic reach. Από αυτή τη βασική διαφορά, ξεκινούν οι διάφορες επικοινωνιακές στρατηγικές που εφαρμόζονται από τα agencies. Επόμενο ζητούμενο βέβαια είναι και η μέτρηση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας, καθώς και η εξαγωγή αξιόπιστων συμπερασμάτων που ιδανικά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την ακόμα πιο στοχευμένη επικοινωνία του brand με τον καταναλωτή προκειμένου να τον μετατρέψει σε πελάτη.
Στόχος
Το φετινό συνέδριο eBusiness & Social Media World έχει ως στόχο να βοηθήσει τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις να εξελιχθούν στο συνεχώς μεταλλασσόμενο χώρο των Social Media και να κερδίσουν μεγαλύτερο wallet share του πελάτη. Αυτό θα το επιτύχει μέσω της παρουσίασης και ανάλυσης των σύγχρονων και μελλοντικών τάσεων του χώρου, των κατάλληλων τεχνολογικών εργαλείων και λύσεων και των πετυχημένων στρατηγικών και βέλτιστων πρακτικών που έχουν εφαρμοστεί σε διαφορετικά industries.
Σε ποιους απευθύνεται
Το συνέδριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του eBusiness, του Internet, του ψηφιακού marketing, της διαφήμισης, των public relations και της επικοινωνίας.
Τάσεις και Προκλήσεις
Το συνέδριο κάνει έναρξη των εργασιών παρουσιάζοντας τις τάσεις και τις προκλήσεις πάνω στα πιο επίκαιρα θέματα που απασχολούν το χώρο των Social Media. Εκπρόσωποι σημαντικών φορέων της ελληνικής αγοράς περιγράφουν τις πρόσφατες εξελίξεις στα κοινωνικά δίκτυα και στο ψηφιακό marketing, ενώ στη συνέχεια γίνεται παρουσίαση έρευνας – επισκόπησης του κλάδου. Η ενότητα κλείνει με ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα αναφορικά με τα θέματα πνευματικής προστασίας στο διαδίκτυο (copyright).
2η Ενότητα: Mastering Content, Marketing & Advertising
Η δεύτερη ενότητα ασχολείται με τους τρόπους και τις τεχνικές για καινοτόμο digital storytelling, το τι είναι το native advertising και γιατί μας ενδιαφέρει, τις integrated διαφημίσεις στις διάφορες κοινωνικές πλατφόρμες και πως μπορούν να αξιοποιηθούν από τις επιχειρήσεις, τις μεθόδους για την υλοποίηση μίας omni-channel marketing στρατηγικής, καθώς και τη χρησιμότητα των bloggers και vloggers.
Η Μπέττυ Τσακαρέστου έχει διδάξει ως επισκέπτρια καθηγήτρια στο Copenhagen Business School (2017-2013), στο θερινό πρόγραμμα του Warsaw School of Economics (2016) και στο MBA Program of University of Cyprus (2007-2011). Στο πλαίσιο που προγράμματος Erasmus Plus Grant-International Mobility ως επισκέπτρια καθηγήτρια στο Zhejiang University στην Κίνα (2017) και στο Alberto Hurtado University στο Σαντιάγκο στην Χιλή (2018), δίδαξε επιχειρηματικότητα στη δημοσιογραφία και στα Μέσα (entrepreneurial journalism, media innovation) με μεθοδολογίες συν-δημιουργίας και design thinking.
Ως sabbatical visiting researcher στο CUNY Graduate School of Journalism (Μάιος-Ιούνιος 2017) συνεργάζεται με τον Jeremy Caplan, Director of Education στο Tow-Knight Center for Entrepreneurial Journalism στο πεδίο της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας στη δημοσιογραφία και στα Μέσα και δημοσιεύει κεφάλαιο με τίτλο “Entrepreneurship Abroad: Cultural and International Perspectives” στο ανοιχτό συνεργατικό textbook με τίτλο “Media Innovation and Entrepreneurship” (2017, 2018). Το 2016 διοργάνωσε το πρώτο Athens Startup Weekend on “Entrepreneurial Journalism” με την υποστήριξη της Πρεσβείας των Η.Π.Α. στην Αθήνα και σε συνεργασία με το Tow-Knight Center for Entrepreneurial Journalism του CUNY Graduate School of Journalism.
Τον Μάιο 2018 συν-διοργάνωσε το 2nd Athens Startup Weekend on Entrepreneurial Journalism focusing on Audio and Radio Innovation and Summit εγκαινιάζοντας το πρωτόκολλο εκπαιδευτικής συνεργασίας για θέματα startup επιχειρηματικότητας και καινοτομίας μεταξύ του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου και του Antenna Music.
Στο πεδίο της νεανικής επιχειρηματικότητας έχει ανάλογες δράσεις από το 2012 με τη διοργάνωση ή τη συμμετοχή ως μέντορας ή κριτής σε ειδικά θεματικά Startup Weekends όπως το Startup Weekend University 2012, 2013, Startup Weekend EDU, 2014.
Το 2012 διοργάνωσε το πρώτο Athens Co-Creation Workshop με την υποστήριξη της Ericsson και σε συνεργασία με το Copenhagen Business School.
Επόμενες διοργανώσεις Cities Co-Creation Workshops πραγματοποιήθηκαν στα Ιόνια Νησιά (2014) με τη συνεργασία του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου, του TEI Ιονίων Νήσων και του Copenhagen Business School. Το 2015 συμμετείχε στη διοργάνωση του Cities Co-Creation Living Lab στο πλαίσιο του “The Peoples Meeting in Bornholm” στη Δανία.
Το 2015 με υποτροφία του U.S Department of State συμμετείχε ως International Exchange Scholar στο Study of U.S. Institutes (SUSI) on Journalism and Media at Ohio University, όπου εστίασε στην ανάπτυξη ενός μεταπτυχιακού μαθήματος στο πεδίο της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας στη δημοσιογραφία και στα Μέσα (Entrepreneurial Journalism) και το οποίο διδάσκει στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Νέα Μέσα και Δημοσιογραφία» του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Την ίδια χρονιά σε συνεργασία με τέσσερεις ακαδημαϊκούς στον τομέα των Μέσων και της Επικοινωνίας που συμμετείχαν στο πρόγραμμα SUSI ξεκινούν την ψηφιακή πλατφόρμα “Connecting Cities” με στόχο να συνδέσουν μέσα από αφηγήσεις πέντε πόλεις, σε τέσσερεις ηπείρους (Αθήνα, Καμπάλα, Κίτο, Σαγκάη, Σαντιάγκο).
Το 2017 The Bureau of Educational and Cultural Affairs of the U.S. Department of State έδωσε την τιμητική διάκριση “Betty Tsakarestou International Exchange Alumna/Alumnus of the Month” για τη συνολικό της έργο ως επικεφαλής του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων και για το “Connecting Cities Project”. Επίσης το έργο της παρουσιάστηκε στη μικρή σειρά video documentaries με τίτλο “Women Changing Greece” μια πρωτοβουλία και υλοποίηση της Πρεσβείας των Η.Π.Α. στην Αθήνα. Το 2015 ξεκίνησε μια εκδοτική σειρά με θέμα την «Ψηφιακή Κουλτούρα» σε συνεργασία με τις Εκδόσεις Πεδίο.
Από το 2002 συμμετέχει στο ΔΣ του Ινστιτούτου Επικοινωνίας όπου είχε για σειρά ετών την ακαδημαϊκή ευθύνη για την ετήσια έρευνα με θέμα «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Υπεύθυνη Κατανάλωση».
Υπηρέτησε ως Διευθύντρια της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης στο Υπουργείο Παιδείας κατά την περίοδο 2010-2012 με κύριο έργο να συμβάλει στην ψηφιακή της μετάβαση, συμμετέχοντας επίσης ως ομάδα ειδικών ψηφιακού γραμματισμού που λειτουργεί στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Κοινότητας.
Συμμετείχε στην εκδοτική ομάδα του «Βήματος Ιδεών» μεταξύ 2007-2010. Έχει σπουδάσει κοινωνιολογία και πολιτικές επιστήμες στο Πάντειο Πανεπιστήμιο (1987).
Η διδακτορική της διατριβή εστίασε στη μελέτη της Διαφήμισης κατά την περίοδο του Φορντισμού και του Μετα-Φορντισμού (1997).