Γαληνός Αλέξης
Γλώσσα
Ελληνική
Ημερομηνία
02/12/2013
Διάρκεια
13:24
Εκδήλωση
Think Social. Act Business
Χώρος
Ινστιτούτο Θερβάντες
Διοργάνωση
Αυστριακή Πρεσβεία στην Αθήνα
British Council
Ινστιτούτο Θερβάντες
Goethe-Institut Athen
Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο Αθηνών
Ίδρυμα Anna Lindh
Konrad-Adenauer-Stiftung (KAS)
Πρεσβεία της Πολωνικής Δημοκρατίας στην Αθήνα
Κοινωνική Eπιχείρηση 180˚
Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ)
Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση
Κατηγορία
Οικονομία, Κοινωνικά θέματα
Ετικέτες
κοινωνική επιχειρηματικότητα, κοινωνική επιχείρηση, κοινωνικός επιχειρηματίας, κοινωνική οικονομία, ΕΣΠΑ, "Επιχειρώ Κοινωνικά", νομικό πλαίσιο, θεσμικό πλαίσιο
Think Social. Act Business. Session 1: Delivering support structures – Legal and institutional framework
Ως μέρος του προγράμματος του παραρτήματος της EUNIC (Ένωση Μορφωτικών Ινστιτούτων της Ε.Ε.) στην Ελλάδα, Think Social. Act Business, αρμόδιοι φορείς για την χάραξη πολιτικής, οργανισμοί και κοινωνικοί επιχειρηματίες ένωσαν τις δυνάμεις τους στην Αθήνα για ένα μονοήμερο συνέδριο, για να μοιραστούν και να μάθουν από τις εμπειρίες τους στον τομέα της κοινωνικής επιχειρηματικότητας στην Ευρώπη.
Το συνέδριο έχει ως στόχο να:
- συμβάλλει στο διάλογο μεταξύ των αρμόδιων φορέων χάραξης πολιτικής, των κοινωνικών επιχειρηματιών και του ιδιωτικού τομέα
- διευκολύνει τις ανταλλαγές και τις αναλύσεις των υφιστάμενων βέλτιστων πρακτικών για τις κοινωνικές επιχειρήσεις στην Ευρώπη.
Οι συζητήσεις βασίζονται στα τρία βασικά θέματα:
Πώς μπορούμε να αναπτύξουμε πολιτικές που επιτρέπουν στην κοινωνική επιχειρηματικότητα να παρέχουν αποτελεσματικές και καινοτόμες δημόσιες υπηρεσίες σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο; Ποια είναι τα χρηματοοικονομικά εργαλεία για την κοινωνική επιχειρηματικότητα; Ποιες είναι οι ευκαιρίες μικρο-χρηματοδότησης; Ποια είναι τα ταμεία κοινωνικών επενδύσεων και διαρθρωτικών ταμείων;
Στην παροχή αποδείξεων των κοινωνικών επιπτώσεων
Δεδομένου ότι οι κοινωνικοί επιχειρηματίες δεν μετρούν απλώς την επιτυχία από την άποψη των κερδών και ζημιών, οι κοινωνικοί επιχειρηματίες πρέπει να είναι σε θέση να μετρήσουν αποτελεσματικά το κοινωνικό ή το περιβαλλοντικό αντίκτυπο του έργου τους.
Στην κοινωνική έρευνα για την επιχειρηματικότητα και την ανάπτυξη ικανοτήτων εντός των πανεπιστημίων.
Ο κύριος Αλέξης Γαληνός σπούδασε Οικονομικά στο Bates College, Ευρωπαϊκή Κοινωνική Πολιτική στο London School of Economics, καθώς και Δημόσια Διοίκηση με εξειδίκευση στην Αναπτυξιακή Πολιτική στο Harvard University, Kennedy School of Government.
Κατά την περίοδο 1999-2003 εργάστηκε ως ερευνητής, αναλυτής και συντονιστής προγραμμάτων σε Προγράμματα του Πανεπιστημίου Harvard με αντικείμενο την ανάπτυξη και την ειρήνη στην Νοτιοανατολική και Κεντροανατολική Ευρώπη (Kokkalis Program on Southeastern and East-Central Europe) καθώς και στις Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (The Weil Program on Collaborative Governance).
Την ίδια περίοδο, εργάστηκε ως σύμβουλος στην Παγκόσμια Τράπεζα, συμμετέχοντας σε αποστολή στην Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, με την ιδιότητα του συμβούλου του Κυβερνήτη της Κεντρικής Τράπεζας.
Επιπλέον, εργάστηκε στην Ινδία για την προώθηση της Μικρο-χρηματοδότησης, συνεργαζόμενος με τοπικές ΜΚΟ και μικρομεσαίες επιχειρήσεις νέων τεχνολογιών.
Την περίοδο 2003-2007 εργάστηκε ως γενικός διευθυντής του νεοσύστατου Οργανισμού Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης καθώς και ως σύμβουλος Δημάρχου σε θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης.
Από το 2007 έως και το 2009, διετέλεσε ειδικός σύμβουλος στην Ειδική Γραμματεία Αξιοποίησης Διεθνών Προγραμμάτων.
Σήμερα είναι Δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων και Πρόεδρος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ).