Τσάμη Βαλέρια
Γλώσσα
Ελληνική
Ημερομηνία
15/09/2015
Διάρκεια
13:20
Εκδήλωση
4o Social Media World
Χώρος
Ξενοδοχείο Divani Caravel
Διοργάνωση
Infocom
Κατηγορία
Επικοινωνία, Πληροφορική
Ετικέτες
social media, μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Τα Social Media, που αποτελούν ιδανική πλατφόρμα αύξησης του engagement, αρχίζουν πλέον να λειτουργούν κάτω από συγκεκριμένους κανόνες, ειδικά από τη στιγμή που έχοντας αποκτήσει την κρίσιμη μάζα κοινού, ελέγχουν πλέον και τη διανομή της πληροφορίας. Αυτό είναι άλλωστε κάτι που φαίνεται από την τεράστια διαφορά μεταξύ paid και organic reach. Από αυτή τη βασική διαφορά, ξεκινούν οι διάφορες επικοινωνιακές στρατηγικές που εφαρμόζονται από τα agencies. Επόμενο ζητούμενο βέβαια είναι και η μέτρηση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας, καθώς και η εξαγωγή αξιόπιστων συμπερασμάτων που ιδανικά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την ακόμα πιο στοχευμένη επικοινωνία του brand με τον καταναλωτή προκειμένου να τον μετατρέψει σε πελάτη.
Στόχος
Το φετινό συνέδριο eBusiness & Social Media World έχει ως στόχο να βοηθήσει τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις να εξελιχθούν στο συνεχώς μεταλλασσόμενο χώρο των Social Media και να κερδίσουν μεγαλύτερο wallet share του πελάτη. Αυτό θα το επιτύχει μέσω της παρουσίασης και ανάλυσης των σύγχρονων και μελλοντικών τάσεων του χώρου, των κατάλληλων τεχνολογικών εργαλείων και λύσεων και των πετυχημένων στρατηγικών και βέλτιστων πρακτικών που έχουν εφαρμοστεί σε διαφορετικά industries.
Σε ποιους απευθύνεται
Το συνέδριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του eBusiness, του Internet, του ψηφιακού marketing, της διαφήμισης, των public relations και της επικοινωνίας.
Τάσεις και Προκλήσεις
Το συνέδριο κάνει έναρξη των εργασιών παρουσιάζοντας τις τάσεις και τις προκλήσεις πάνω στα πιο επίκαιρα θέματα που απασχολούν το χώρο των Social Media. Εκπρόσωποι σημαντικών φορέων της ελληνικής αγοράς περιγράφουν τις πρόσφατες εξελίξεις στα κοινωνικά δίκτυα και στο ψηφιακό marketing, ενώ στη συνέχεια γίνεται παρουσίαση έρευνας – επισκόπησης του κλάδου. Η ενότητα κλείνει με ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα αναφορικά με τα θέματα πνευματικής προστασίας στο διαδίκτυο (copyright).
1η Ενότητα: Social Media Advanced Strategies / Social Platforms
Σε αυτή την ενότητα παρουσιάζονται και αναλύονται οι στρατηγικές, καθώς και οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που πρέπει να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις προκειμένου να εξελιχθούν στο χώρο των Social Media το επόμενο μεσοπρόθεσμο διάστημα. Η ενότητα αναλύει θέματα όπως: πως μπορεί μία εταιρεία μπορεί να δημιουργήσει ή/και να αυξήσει το engagement των Millennials, τα εργαλεία που απευθύνονται αποκλειστικά σε marketers, tips και χρήσιμα tricks για τη βέλτιστη αξιοποίηση των social media campaigns, παρουσίαση δοκιμασμένων και επιτυχημένων campaigns σε διαφορετικές πλατφόρμες, καθώς και τα μικρά αλλά σταθερά βήματα που πρέπει να γίνουν ώστε να είναι ομαλή η μετάβαση προς το social commerce.
Η Βαλέρια Τσάμη είναι Διευθύνουσα Σύμβουλος της Focus Bari και μέτοχος της εταιρείας. Είναι επίσης Αντιπρόεδρος του ΣΕΔΕΑ (Σύλλογος Εταιρειών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς), Πρόεδρος της Επιτροπής ΠΕΣΣ του ΣΕΔΕΑ και μέλος του ΙΑΒ Hellas. Εκπροσωπεί τη Focus Bari στο δίκτυο της EMRO (European Media Research Organisations) ως Country Contact Person για την Ελλάδα και συμμετέχει με ομιλίες από το 2004 στα ετήσια συνέδρια που διεξάγει.
Εντάχθηκε στην ομάδα της Focus Bari το 1993 και από το 2005 έχει υπό την ευθύνη της το Media Unit - έρευνες μέτρησης της έκθεσης του κοινού στα ΜΜΕ (Industry Currency Surveys). Εκτός από τις έρευνες ΜΜΕ, η εμπειρία και εξειδίκευση της αφορά τομείς όπως η αγορά των Τηλεπικοινωνιών, η Τραπεζική αγορά, η αγορά των Αυτοκινήτων, η αγορά Καπνού και η αγορά Τροφίμων και Ποτών και περιλαμβάνει Ποιοτικές και Ποσοτικές έρευνες αλλά κυρίως έρευνες συνεχείας και έργα μεγάλων απαιτήσεων.
Από τον Ιανουάριο του 2009 ανέλαβε καθήκοντα Γενικής Διευθύντριας, ενώ παράλληλα διατηρεί την εποπτεία του Τμήματος Συνδρομητικών Ερευνών ΜΜΕ σε επίπεδο σχεδιασμού, οργάνωσης και συντονισμού των επιμέρους τμημάτων και χειρίζεται μεγάλους λογαριασμούς κυρίως στην αγορά των Τηλεπικοινωνιών.
Είναι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδίκευση στην Ψυχολογία (1992) και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος MSc σε Μεθόδους Έρευνας στην Ψυχολογία από το University of Reading της Αγγλίας (1993). Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα, είναι παντρεμένη και έχει μία έφηβη κόρη.