Economides Peter
Γλώσσα
Αγγλική
Ημερομηνία
20/03/2012
Διάρκεια
61:46
Εκδήλωση
Γίνεται: Out of the blue
Χώρος
Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Διοργάνωση
Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης – Ίδρυμα Νικολάου και Ντόλλης Γουλανδρή
Κατηγορία
Επικοινωνία
Ετικέτες
οικονομική κρίση, Ελλάδα
H ομιλία του διακεκριμένου brand strategist Peter Economides με τίτλο “ΓΙΝΕΤΑΙ: Out of the Blue” πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης ειδικά για τους χορηγούς, δωρητές & υποστηρικτές του Μουσείου, με σκοπό την ενίσχυση των μορφωτικών προγραμμάτων του Ιδρύματος στα σχολεία της επαρχίας.
Η πρώτη συνεργασία του Peter Economides με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης έγινε με αφορμή την καμπάνια με τίτλο “Out of the Blue” που προβλήθηκε σε ειδική εκδήλωση στο Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης τον Νοέμβριο του 2010, με την ευκαιρία της συνεργασίας των δύο μουσείων στη διοργάνωση σειράς διαλέξεων με θέμα τον Κυκλαδικό και, ευρύτερα, τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό.
Το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης μέσα από συγκεκριμένες δράσεις ξεκίνησε από πέρυσι μία οργανωμένη και συνεπή προσπάθεια να παρουσιάσει το σημαντικότερο πλεονέκτημα της Ελλάδας, την ιστορία και τον πολιτισμό, όχι μόνο στατικά, αλλά και δυναμικά, προβάλλοντας τις ίδιες αξίες στο μέλλον.
Τη σημασία και τη δύναμη αυτού ακριβώς του πλεονεκτήματος, ειδικότερα στους σημερινούς καιρούς της κρίσης, επιχειρεί να αναδείξει και η ομιλία του Peter Economides. Ο ομιλητής - επιστρατεύοντας την πείρα και τη γνώση που αποκόμισε από τη λαμπρή διεθνή καριέρα του στο χώρο της επικοινωνίας και χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα εύστοχα παραδείγματα και πλούσιο οπτικό υλικό - αναλύει τη σημερινή εικόνα της Ελλάδας στον κόσμο, εντοπίζει τους όρους για τη ριζική βελτίωσή της, υποστηρίζει ότι οι διαχρονικές πολιτιστικές αξίες και ιδιαιτερότητες της χώρας αποτελούν «ήπια δύναμη» (soft power) αναγκαία και ικανή να την κάνουν ξανά ελκυστική και, τέλος, επιμένει ότι αναγκαίος όρος μιας τέτοιας προσπάθειας είναι η τόνωση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας όπως αυτή εκφράζεται στο έργο πολλών ταλαντούχων Ελλήνων.
Ο Peter Economides, ομιλίες του οποίου με ανάλογη θεματολογία γνώρισαν μεγάλη διάδοση και εξαιρετική επισκεψιμότητα στο διαδίκτυο, διατυπώνει με τη διάλεξη αυτή μια ολοκληρωμένη επικοινωνιακή πρόταση για την αναδιαμόρφωση της εικόνας της Ελλάδας (rebranding Greece) μιλώντας σ’ ένα μέρος στο οποίο αισθάνεται «σαν στο σπίτι του», αφού - κατά σύμπτωση - ο χώρος στον οποίο έγινε η διάλεξη ήταν πριν από πολλές δεκαετίας, όπως εξηγεί στην εισαγωγή, η κατοικία του στην Αθήνα.
O Peter Economides είναι brand strategist με παγκόσμια οπτική. Έχει ζήσει και εργαστεί σε τέσσερις ηπείρους, επηρεάζοντας με τη δουλειά του εμπορικές ταυτότητες και καταναλωτές ανά τον κόσμο. Έχει διδαχθεί από τους επικεφαλής ορισμένων από τις καλύτερες εμπορικές ταυτότητες.
Έχει ιδρύσει την Felix BNI, η οποία εδράζεται στην Αθήνα. Είναι Board Director της Make-A-Wish Foundation International. Έχει διατελέσει Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Διευθυντής σε παγκόσμιο επίπεδο των Υπηρεσιών Πελατών στην παγκόσμια διαφημιστική εταιρεία MvVann Erickson Worldwide, καθώς και Head of Global Clients στο TBWA/Worldwide.
Η δουλειά του Peter εστιάζει στην αλλαγή - στις στρατηγικές απαντήσεις σε εναλασσόμενες κουλτούρες, στις συνήθειες και τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις προκλήσεις της επέκτασης σε περιφερειακό και παγκόσμιο επίπεδο.