Καραμπιπέρης Πυθαγόρας
Γλώσσα
Ελληνική
Ημερομηνία
08/07/2015
Διάρκεια
51:08
Εκδήλωση
50ο Θερινό Σχολείο του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος
Χώρος
ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος
Διοργάνωση
Ε.Κ.Ε.Φ.Ε Δημόκριτος
Κατηγορία
Πληροφορική
Ετικέτες
Θερινό Σχολείο 2015, συσκευές διεπαφής εγκεφάλου-μηχανής, ανθρώπνη δημιουργικότητα
Η ανθρώπινη δημιουργικότητα είναι ένα περίπλοκο και πολυπαραμετρικό φαινόμενο, η αξιολόγηση του οποίου εμπεριέχει υποκειμενικά κριτήρια. Στη διαδικασία ενθάρρυνσης της δημιουργικότητας, οι τεχνικές υπολογιστικής δημιουργικότητας μπορούν να βοηθήσουν αφενός στην δημιουργία ερεθισμάτων που θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη δημιουργικής σκέψης, και αφετέρου στη μέτρηση διαφορετικών παραμέτρων που σχετίζονται με αυτήν. Η παρουσίαση επικεντρώνεται στη ενσωμάτωση τέτοιων τεχνικών σε ψηφιακά παιχνίδια, και στις διαδικασίες μέτρησης, μέσω διεπαφών Εγκεφάλου-Μηχανής, της επίδρασης που είχε η χρήση των παιχνιδιών στη δημιουργικότητα των παικτών.
Ο Καραμπιπέρης Πυθαγόρας, κατέχει Διδακτορικό Δίπλωμα από το Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων, του Πανεπιστημίου Πειραιώς (2011), Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης Ηλεκτρονικού Μηχανικού & Μηχανικού Υπολογιστών (M.Sc in Electronics and Computer Engineering) από το Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Πολυτεχνείου Κρήτης (2002) και Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Επιχειρησιακή Έρευνα (M.Sc in Operational Research) από το Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης (2002). Επίσης κατέχει Δίπλωμα του Τμήματος Ηλεκτρονικών Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Πολυτεχνείου Κρήτης (2000).
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στη θεματική περιοχή των Αρχιτεκτονικών Υπηρεσιο-κεντρικών Συστημάτων Η-Μάθησης Επόμενης Γενιάς και των Προσαρμοζόμενων και Ευφυών Εκπαιδευτικών Συστημάτων Υπερμέσων. Είναι συγγραφέας περισσότερων από 40 δημοσιεύσεων σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια με περισσότερες από 200 γνωστές ετεροαναφορές (h-index: 10).
Έχει βραβευτεί για τις επιστημονικές του επιδόσεις από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών και το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, και έχει λάβει το Best Paper Award in IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies ICALT04, Joensuu, Finland, August 2004.