Schoen Georg
Γλώσσα
Αγγλική
Ημερομηνία
02/12/2013
Διάρκεια
22:28
Εκδήλωση
Think Social. Act Business
Χώρος
Ινστιτούτο Θερβάντες
Διοργάνωση
Αυστριακή Πρεσβεία στην Αθήνα
British Council
Ινστιτούτο Θερβάντες
Goethe-Institut Athen
Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο Αθηνών
Ίδρυμα Anna Lindh
Konrad-Adenauer-Stiftung (KAS)
Πρεσβεία της Πολωνικής Δημοκρατίας στην Αθήνα
Κοινωνική Eπιχείρηση 180˚
Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ)
Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση
Κατηγορία
Οικονομία, Κοινωνικά θέματα
Ετικέτες
κοινωνική επιχειρηματικότητα, κοινωνική οικονομία, κοινωνικές επενδύσεις, Ashoka, Αυστρία, bottom-up approach
Think Social. Act Business. Session 2: Social Finance – Social Investment
Ως μέρος του προγράμματος του παραρτήματος της EUNIC (Ένωση Μορφωτικών Ινστιτούτων της Ε.Ε.) στην Ελλάδα, Think Social. Act Business, αρμόδιοι φορείς για την χάραξη πολιτικής, οργανισμοί και κοινωνικοί επιχειρηματίες ένωσαν τις δυνάμεις τους στην Αθήνα για ένα μονοήμερο συνέδριο, για να μοιραστούν και να μάθουν από τις εμπειρίες τους στον τομέα της κοινωνικής επιχειρηματικότητας στην Ευρώπη.
Το συνέδριο έχει ως στόχο να:
- συμβάλει στην ενίσχυση της κατανόησης για τη χάραξη πολιτικής σχετικά με το έργο των κοινωνικών επιχειρήσεων και των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν
- συμβάλλει στο διάλογο μεταξύ των αρμόδιων φορέων χάραξης πολιτικής, των κοινωνικών επιχειρηματιών και του ιδιωτικού τομέα
- διευκολύνει τις ανταλλαγές και τις αναλύσεις των υφιστάμενων βέλτιστων πρακτικών για τις κοινωνικές επιχειρήσεις στην Ευρώπη.
Οι συζητήσεις βασίζονται στα τρία βασικά θέματα:
-
Στην παροχή υποστηρικτικών δομών: Κοινωνική οικονομία/κοινωνική συνεισφορά & νομικό και θεσμικό πλαίσιο
Πώς μπορούμε να αναπτύξουμε πολιτικές που επιτρέπουν στην κοινωνική επιχειρηματικότητα να παρέχουν αποτελεσματικές και καινοτόμες δημόσιες υπηρεσίες σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο; Ποια είναι τα χρηματοοικονομικά εργαλεία για την κοινωνική επιχειρηματικότητα; Ποιες είναι οι ευκαιρίες μικρο-χρηματοδότησης; Ποια είναι τα ταμεία κοινωνικών επενδύσεων και διαρθρωτικών ταμείων; -
Στην παροχή αποδείξεων των κοινωνικών επιπτώσεων
Δεδομένου ότι οι κοινωνικοί επιχειρηματίες δεν μετρούν απλώς την επιτυχία από την άποψη των κερδών και ζημιών, οι κοινωνικοί επιχειρηματίες πρέπει να είναι σε θέση να μετρήσουν αποτελεσματικά το κοινωνικό ή το περιβαλλοντικό αντίκτυπο του έργου τους. - Στην κοινωνική έρευνα για την επιχειρηματικότητα και την ανάπτυξη ικανοτήτων εντός των πανεπιστημίων.
O Georg Schoen δουλεύει για την Ashoka - την παγκόσμια ένωση των κορυφαίων κοινωνικών επιχειρηματιών του κόσμου. Υποστηρίζει κοινωνικούς επιχειρηματίες σε ολόκληρη την Κεντρική Ευρώπη για να μεγιστοποιήσει τον αντίκτυπό τους και βοηθά στην οικοδόμηση οικοσυστημάτων για την κοινωνική επιχειρηματικότητα με τη δημιουργία συμμαχιών με το δημόσιο, ιδιωτικό και το μη-κερδοσκοπικό τομέα. Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Βιέννης και το Πανεπιστήμιο Τεχνολογίας της Βιέννης, αποκτώντας M.A. στην Κοινωνική Ανθρωπολογία, και M.Sc. στη διαχείριση Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας .
Έχει εργαστεί για ομάδες προβληματισμού και ερευνητικά ιδρύματα στην Κεντρική Αμερική και την Αυστρία και έχει πλήθος δημοσιεύσεων στα θέματα που σχετίζονται με την αειφόρο ανάπτυξη και την κοινωνική αλλαγή. Συνέβαλε στη δημιουργία διαφόρων κοινωνικών επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένου ενός προγράμματος κατάρτισης για επιχειρηματίες του κοινωνικού τομέα, και μιας εταιρείας συμβούλων βιωσιμότητας. Ήταν Υπεύθυνος του Προγράμματος Περιβάλλοντος του UNDP (Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών για την Ανάπτυξη) στην ΠΓΔΜ, και δημιούργησε την Πρωτοβουλία UNDP Black Sea Climate & Business (CLIMBIZ), με έδρα την Αθήνα. Η Πρωτοβουλία CLIMBIZ ξεκίνησε την πρώτη περιφερειακή Scaling Challenge για τους κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς επιχειρηματίες στην περιοχή, υποστηρίζοντας επιχειρήσεις από τη Σερβία στο Αζερμπαϊτζάν.