Κωνσταντινίδου Μαρία-Λουίζα
Μανασάκης Μανώλης
Κουρτζή Ελεονώρα
Τζάνος Νίκος
Λεώνη Βασσίλεια
Καλασκάνης Νίκος
Δεμέστιχα Στέλλα
Κακούτης Κωστής
Πανουκλιάς Κώστας
Κόλλια Ζωή
Γλώσσα
Ελληνική
Ημερομηνία
05/07/2012
Διάρκεια
57:30
Εκδήλωση
Marketing Innovation and New Product Development Showcase
Χώρος
Αμφιθέατρο Maroussi Plaza
Διοργάνωση
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων
Κατηγορία
Επικοινωνία
Ετικέτες
marketing
To Marketing Innovation & New Product Development Showcase συγκεντρώνει και παρουσιάζει case studies που έδειξαν και εξακολουθούν να δείχνουν το δρόμο προς την καινοτομία και τη δημιουργία νέων προτάσεων προς τους καταναλωτές, εν μέσω οικονομικής κρίσης. Συμμετέχουν κορυφαίοι Έλληνες marketers, οι οποίοι αναλύουν άμεσα και κατανοητά στρατηγικές και δράσεις που ακολούθησαν για τα δικά τους προϊόντα και υπηρεσίες, ξεπερνώντας τα εμπόδια της κρίσης.
Στο Marketing Innovation & New Product Development Showcase οι ίδιοι οι marketers παρουσιάζουν τα projects που ξεχώρισαν, μέσα από γρήγορες και "σφιχτές" παρουσιάσεις διάρκειας αυστηρά 6 λεπτών και 40 δευτερολέπτων η καθεμία. Κάθε marketer καλείται μέσα σε αυτό το χρονικό περιθώριο και έχοντας στη διάθεσή του μόνον 20 slides για 20 δευτερόλεπτα το καθένα, να "βγάλει στο φως" την ουσία, να εξηγήσει το background και να εμπνεύσει το κοινό. Οι παρουσιάσεις διαδέχονται η μία την άλλη σε γρήγορο ρυθμό, δημιουργώντας ένα αποτέλεσμα που σκοπό έχει να συγκεράσει εμπειρίες, ιδέες αλλά και φιλοδοξίες, δημιουργώντας έμπνευση και τελικά, ευκαιρίες.
Μαρία Λουίζα Κωνσταντινίδου: Eye Tracking: Άλλα μου λεν τα μάτια σου...
Μανώλης Μανασάκης: From Papyrus to Online
Ελεωνόρα Κουρτζή: Your creative brain
Νίκος Τζάνος: Συνεργασία για καινοτομία. Η περίπτωση Καμινετάκι Θεόφιλος
Βασίλεια Λεώνη, Νίκος Καλασκάνης: Trident: Μιλώντας στην καρδιά και το μυαλό του καταναλωτή ακόμα και σε περιόδους κρίσης
Στέλλα Δεμέστιχα, Κωστής Κακούτης, Κώστας Πανουκλιάς: Digitally Enriching the Lives of Pets and the People who Love Them
Ζωή Κόλλια: Σχεδιάζοντας με αισθητική για την καινοτομία