Πρεβεδουράκης Νίκος
Λαζαρίμου Μαρία
Βαρδαβούκας Νίκος
Βούρος Ανδρέας
Τριανταφύλλου Γιάννης
Γλώσσα
Ελληνική
Ημερομηνία
15/09/2015
Διάρκεια
34:27
Εκδήλωση
4o Social Media World
Χώρος
Ξενοδοχείο Divani Caravel
Διοργάνωση
Infocom
Κατηγορία
Επικοινωνία, Πληροφορική
Ετικέτες
social media, μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Το τέταρτο στη σειρά συνέδριο Social Media World τοποθετεί τον πελάτη στο κέντρο της θεματολογίας του αφού είναι εκείνος που καθορίζει -σε μεγάλο βαθμό- τις εξελίξεις στο χώρο των Social Media. Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης εξελίσσονται συνεχώς, επενδύοντας τεράστια ποσά σε εξαγορές εταιρειών και νέες τεχνολογίες, έχοντας ως μοναδικό στόχο την ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των πελατών.
Σήμερα, η κρίσιμη μάζα των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων έχει στρέψει την προσοχή της στην αύξηση του engagement με τους καταναλωτές και τη μετατροπή τους σε πελάτες. Με πιο απλά λόγια, προσπαθούν να κεφαλαιοποιήσουν τη σχέση με τον καταναλωτή – πελάτη, αποκτώντας μεγαλύτερο μερίδιο στο πορτοφόλι του.
Τα Social Media, που αποτελούν ιδανική πλατφόρμα αύξησης του engagement, αρχίζουν πλέον να λειτουργούν κάτω από συγκεκριμένους κανόνες, ειδικά από τη στιγμή που έχοντας αποκτήσει την κρίσιμη μάζα κοινού, ελέγχουν πλέον και τη διανομή της πληροφορίας. Αυτό είναι άλλωστε κάτι που φαίνεται από την τεράστια διαφορά μεταξύ paid και organic reach. Από αυτή τη βασική διαφορά, ξεκινούν οι διάφορες επικοινωνιακές στρατηγικές που εφαρμόζονται από τα agencies. Επόμενο ζητούμενο βέβαια είναι και η μέτρηση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας, καθώς και η εξαγωγή αξιόπιστων συμπερασμάτων που ιδανικά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την ακόμα πιο στοχευμένη επικοινωνία του brand με τον καταναλωτή προκειμένου να τον μετατρέψει σε πελάτη.
Στόχος
Το φετινό συνέδριο eBusiness & Social Media World έχει ως στόχο να βοηθήσει τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις να εξελιχθούν στο συνεχώς μεταλλασσόμενο χώρο των Social Media και να κερδίσουν μεγαλύτερο wallet share του πελάτη. Αυτό θα το επιτύχει μέσω της παρουσίασης και ανάλυσης των σύγχρονων και μελλοντικών τάσεων του χώρου, των κατάλληλων τεχνολογικών εργαλείων και λύσεων και των πετυχημένων στρατηγικών και βέλτιστων πρακτικών που έχουν εφαρμοστεί σε διαφορετικά industries.
Σε ποιους απευθύνεται
Το συνέδριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του eBusiness, του Internet, του ψηφιακού marketing, της διαφήμισης, των public relations και της επικοινωνίας.
Τάσεις και Προκλήσεις
Το συνέδριο κάνει έναρξη των εργασιών παρουσιάζοντας τις τάσεις και τις προκλήσεις πάνω στα πιο επίκαιρα θέματα που απασχολούν το χώρο των Social Media. Εκπρόσωποι σημαντικών φορέων της ελληνικής αγοράς περιγράφουν τις πρόσφατες εξελίξεις στα κοινωνικά δίκτυα και στο ψηφιακό marketing, ενώ στη συνέχεια γίνεται παρουσίαση έρευνας – επισκόπησης του κλάδου. Η ενότητα κλείνει με ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα αναφορικά με τα θέματα πνευματικής προστασίας στο διαδίκτυο (copyright).
2η Ενότητα: Mastering Content, Marketing & Advertising
Η δεύτερη ενότητα ασχολείται με τους τρόπους και τις τεχνικές για καινοτόμο digital storytelling, το τι είναι το native advertising και γιατί μας ενδιαφέρει, τις integrated διαφημίσεις στις διάφορες κοινωνικές πλατφόρμες και πως μπορούν να αξιοποιηθούν από τις επιχειρήσεις, τις μεθόδους για την υλοποίηση μίας omni-channel marketing στρατηγικής, καθώς και τη χρησιμότητα των bloggers και vloggers.
Έχει στο ενεργητικό της πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στην επικοινωνία και τις Δημόσιες Σχέσεις, τόσο ως Διευθύνουσα Σύμβουλος των εταιριών THE PR TEAM, ALECTOR DIRECT & IMAGE DEVELOPMENT & OLYMPIC COMMUNICATIONS, όσο και στέλεχος στην BATES HELLAS και τον ΣΕΒ.
Κατέχει Πτυχίο του Τμήματος Δημοσίου Δικαίου & Πολιτικών Επιστημών της Νομικής Σχολής Αθηνών και Certificate of Advanced European Studies του College of Europe, Bruges.
Είναι μέλος της ΕΔΕΕ, του Εμπορικού Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών και του Ινστιτούτου Επικοινωνίας.
O Nίκος Βαρβαδούκας είναι απόφοιτος του τμήματος Επιχειρησιακής Έρευνας και Μarketing του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος MBA major in Finance από το Πανεπιστήμιο Πειραιά. Διετέλεσε στέλεχος marketing σε κορυφαίες εταιρείες λιανικής, όπως το Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ αλλά και καταναλωτικών προϊόντων, όπως η DIAGEO (Johnnie Walker, Smirnoff, Haig κτλ.).
Τα τελευταία χρόνια αποτελεί ένα από τα κορυφαία στελέχη e-commerce & digital marketing στην Ελλάδα, ενώ από τις αρχές του 2014 αποτελεί και μέλος ΔΣ του Greca (Greek e-Commerce Association) . Είναι μέλος του Management Committee της Retail World (καταστήματα Public, Multirama, Getitnow.gr), ως Digital & CRM Director Ελλάδας και Κύπρου, με ευθύνη την εμπορική ανάπτυξη ηλεκτρονικού εμπορίου, το digital marketing & την διαχείριση του loyalty. Είναι τακτικός ομιλητής σε ακαδημαϊκές ημερίδες, συνέδρια και εκπαιδεύσεις σχετικές με Digital Marketing & Branding, Customer Experience και το e-commerce. Ειδικά με το Public.gr. έχουν κατακτήσει σειρά βραβείων για το άριστο Customer Experience στο ηλεκτρονικό εμπόριο (2012-2013), τον άρτιο συνδυασμό Φυσικού & Ψηφιακού Καναλιού (2013), την καλύτερη ομάδα Εξυπηρέτησης της χρονιάς (2013) από κορυφαίους φορείς όπως Εθνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών & τα e-volution awards.