Μπρούσαλης Δημοσθένης
Γλώσσα
Ελληνική
Ημερομηνία
15/09/2015
Διάρκεια
23:40
Εκδήλωση
4o Social Media World
Χώρος
Ξενοδοχείο Divani Caravel
Διοργάνωση
Infocom
Κατηγορία
Επικοινωνία, Πληροφορική
Ετικέτες
social media, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, social branding
Τα Social Media, που αποτελούν ιδανική πλατφόρμα αύξησης του engagement, αρχίζουν πλέον να λειτουργούν κάτω από συγκεκριμένους κανόνες, ειδικά από τη στιγμή που έχοντας αποκτήσει την κρίσιμη μάζα κοινού, ελέγχουν πλέον και τη διανομή της πληροφορίας. Αυτό είναι άλλωστε κάτι που φαίνεται από την τεράστια διαφορά μεταξύ paid και organic reach. Από αυτή τη βασική διαφορά, ξεκινούν οι διάφορες επικοινωνιακές στρατηγικές που εφαρμόζονται από τα agencies. Επόμενο ζητούμενο βέβαια είναι και η μέτρηση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας, καθώς και η εξαγωγή αξιόπιστων συμπερασμάτων που ιδανικά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την ακόμα πιο στοχευμένη επικοινωνία του brand με τον καταναλωτή προκειμένου να τον μετατρέψει σε πελάτη.
Στόχος
Το φετινό συνέδριο eBusiness & Social Media World έχει ως στόχο να βοηθήσει τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις να εξελιχθούν στο συνεχώς μεταλλασσόμενο χώρο των Social Media και να κερδίσουν μεγαλύτερο wallet share του πελάτη. Αυτό θα το επιτύχει μέσω της παρουσίασης και ανάλυσης των σύγχρονων και μελλοντικών τάσεων του χώρου, των κατάλληλων τεχνολογικών εργαλείων και λύσεων και των πετυχημένων στρατηγικών και βέλτιστων πρακτικών που έχουν εφαρμοστεί σε διαφορετικά industries.
Σε ποιους απευθύνεται
Το συνέδριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του eBusiness, του Internet, του ψηφιακού marketing, της διαφήμισης, των public relations και της επικοινωνίας.
Τάσεις και Προκλήσεις
Το συνέδριο κάνει έναρξη των εργασιών παρουσιάζοντας τις τάσεις και τις προκλήσεις πάνω στα πιο επίκαιρα θέματα που απασχολούν το χώρο των Social Media. Εκπρόσωποι σημαντικών φορέων της ελληνικής αγοράς περιγράφουν τις πρόσφατες εξελίξεις στα κοινωνικά δίκτυα και στο ψηφιακό marketing, ενώ στη συνέχεια γίνεται παρουσίαση έρευνας – επισκόπησης του κλάδου. Η ενότητα κλείνει με ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα αναφορικά με τα θέματα πνευματικής προστασίας στο διαδίκτυο (copyright).
1η Ενότητα: Social Media Advanced Strategies / Social Platforms
Σε αυτή την ενότητα παρουσιάζονται και αναλύονται οι στρατηγικές, καθώς και οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που πρέπει να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις προκειμένου να εξελιχθούν στο χώρο των Social Media το επόμενο μεσοπρόθεσμο διάστημα. Η ενότητα αναλύει θέματα όπως: πως μπορεί μία εταιρεία μπορεί να δημιουργήσει ή/και να αυξήσει το engagement των Millennials, τα εργαλεία που απευθύνονται αποκλειστικά σε marketers, tips και χρήσιμα tricks για τη βέλτιστη αξιοποίηση των social media campaigns, παρουσίαση δοκιμασμένων και επιτυχημένων campaigns σε διαφορετικές πλατφόρμες, καθώς και τα μικρά αλλά σταθερά βήματα που πρέπει να γίνουν ώστε να είναι ομαλή η μετάβαση προς το social commerce.
Ο Δημοσθένης Μπρούσαλης είναι σύμβουλος branding και επικοινωνίας.
Είναι ιδρυτικό μέλος της εταιρίας DASC Branding, όπου κατέχει τη θέση του Γενικού Διευθυντή.
Η δημιουργική ομάδα της DASC εξειδικεύεται σε μελέτες στρατηγικής και χτισίματος Εικόνας και Ταυτότητας (branding) κατέχοντας ηγετική θέση στην ελληνική αγορά.
Σημαντικές μελέτες branding που επιμελήθηκε o Δ. Μπρούσαλης έχουν κατ’ επανάληψη βραβευτεί, δημοσιευτεί και εκτεθεί στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Έχει υπάρξει βασικός εισηγητής σε συνέδρια και ημερίδες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και μέλος επιτροπών εμπειρογνώμων και κριτικών επιτροπών ελληνικών και διεθνών διαγωνισμών.
Είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Γραφιστών Ελλάδας, της οποίας διετέλεσε πρόεδρος του ΔΣ το διάστημα 2004-2008, συμμετέχοντας ενεργά στην ριζική αναμόρφωση της.