Κοσμοπούλου Δέσποινα
Γλώσσα
Ελληνική
Ημερομηνία
25/09/2019
Διάρκεια
00:11:40
Εκδήλωση
ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΡΧΑΙΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ «Η αρχαία ελληνική τραγωδία στο μεταίχμιο πολιτικής και παράστασης»
Χώρος
Μουσείο Μπενάκη Ελληνικού Πολιτισμού
Διοργάνωση
Διεθνές Φεστιβάλ Αναλόγιο
Κατηγορία
Τέχνες / Πολιτισμός
Ετικέτες
αρχαία ελληνική τραγωδία, αρχαίο δράμα, Πολιτική, παράσταση, μετάφραση, μεταγραφή, διασκευή, Ορέστεια, Αισχύλος, Αντιγόνη, Σοφοκλής, μουσική, ινδικό θέατρο, μύθος, Anne Carson, Antigo-Nick, Μήδεια, Ευριπίδης, αρχαία ελληνική φιλοσοφία, σουηδοί συγγραφείς, Jesper Svenbro, Christina Ouzounidis
Το Διεθνές Φεστιβάλ ΑΝΑΛΟΓΙΟ στο πλαίσιο της διοργάνωσης με θέμα «In Memory We Trust», 21-26 Σεπτεμβρίου 2019, οργάνωσε εκπαιδευτικό πρόγραμμα με άξονα την αρχαία ελληνική τραγωδία με Εργαστήρια, Σεμινάριο Μετάφρασης και Διεθνή Συνάντηση Αρχαίου Δράματος σε συνεργασία με το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και το Διεθνές Φόρουμ Θεατρικών Συγγραφέων της Unesco.
Στη Διεθνή Συνάντηση Αρχαίου Δράματος με τίτλο «Η Αρχαία Ελληνική Τραγωδία στο μεταίχμιο πολιτικής και παράστασης» διερευνώνται τρόποι μελέτης και σκηνικής αντιμετώπισης της αρχαίας τραγωδίας υπό το πρίσμα σύγχρονων και παλαιότερων μεταφράσεων, μεταγραφών, διασκευών, σκηνοθετικών προσεγγίσεων καθώς και πολιτικών προεκτάσεων και μηνυμάτων.
Το BLOD βιντεοσκόπησε και δημοσιεύει ομιλίες από την πρώτη ημέρα της Διεθνούς Συνάντησης Αρχαίου Δράματος.
Η Δέσποινα Κοσμοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα και είναι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Αριστούχος Διδάκτωρ του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, εκπονεί Μεταδιδακτορική έρευνα (post-doc) στο τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών, εξετάζοντας περαιτέρω το θέατρο μέσα από την Φιλοσοφία που προτείνει η Σημειολογία. Συνεργάζεται με πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα του εξωτερικού και συμμετέχει σε συνέδρια και επιστημονικά αφιερώματα. Αρθρογραφεί σε επιστημονικά περιοδικά. Έχει εκδώσει τα βιβλία: Πιραντέλλο και Ζενέ. Μία «συνάντηση» στο τραγικό και το παράλογο το 2017 και Η διαλεκτική του χώρου και ο εγκλεισμός στο θέατρο το 2018.