Δοξιάδης Αρίστος
Βερέμης Μάρκος
Δρανδάκης Νίκος
Τσιλφίδης Αλέξανδρος
Χρίστου Κωνσταντίνος
Γλώσσα
Ελληνική
Ημερομηνία
11/05/2017
Διάρκεια
00:48:20
Εκδήλωση
Ψηφιακή Στρατηγική της Ελλάδας- Ο δρόμος για την Ανάπτυξη (συνέδριο)
Χώρος
Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (Αίθουσα "Banquet" - Αίθουσα "Αλεξάνδρα Τριάντη")
Διοργάνωση
ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών
Κατηγορία
Τεχνολογία, Οικονομία
Ετικέτες
ψηφιακή τεχνολογία, ψηφιακή Στρατηγική, ψηφιακή οικονομία, ψηφιακή εποχή, ψηφιακή πολιτική, ανάπτυξη, ανταγωνιστικότητα, ΣΕΒ
Το Blod βιντεοσκόπησε και δημοσιεύει τις εναρκτήριες ομιλίες και 7 συνεδρίες από το το Συνέδριο με θέμα: «Ψηφιακή Στρατηγική της Ελλάδας- Ο δρόμος για την Ανάπτυξη», το οποίο διοργάνωσε ο ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (11 & 12 Μαΐου 2017), με τη συμμετοχή διακεκριμένων Ελλήνων και ξένων ομιλητών.
Κύριος στόχος του συνεδρίου ήταν να προσδιοριστεί ο απαιτούμενος Οδικός Χάρτης και οι προϋποθέσεις, προκειμένου η χώρα μας να ανταποκριθεί στις ανάγκες της ψηφιακής εποχής και να πετύχει τη μετάβασή της σε μια ανταγωνιστική ψηφιακή οικονομία. Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα ειδικής μελέτης που εκπόνησε η εταιρεία Accenture, σε συνεργασία με τον ΣΕΒ, σχετικά με την ψηφιακή ωριμότητα της Ελλάδας, την κατάταξή της στο διεθνές οικονομικό πεδίο, καθώς και δέσμη προτάσεων πολιτικής για το τι πρέπει να γίνει, τόσο άμεσα όσο και μακροπρόθεσμα.
Ο Αρίστος Δοξιάδης είναι οικονομολόγος. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες και οικονομικά στο Χάρβαρντ και στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου. Ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του με μελέτες δημόσιας πολιτικής για το ελληνικό κράτος και για διεθνείς οργανισμούς. Συμμετείχε σε πιλοτικά προγράμματα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την καταπολέμηση της φτώχειας σε όλη την Ευρώπη, και στη συνέχεια διοίκησε εταιρίες συμβούλων επιχειρήσεων. Από το 1995 εργάζεται σε Εταιρείες Επιχειρηματικών Συμμετοχών (venture capital) για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Έχει αξιολογήσει εκατοντάδες επιχειρηματικά σχέδια, και έχει συνεργαστεί από κοντά με δεκάδες επιχειρηματίες. Από το 2010 γράφει άρθρα για την κρίση και τους θεσμούς στην ελληνική οικονομία. Ιστολογεί στο aristosd.wordpress.com.
Ο Μάρκος Βερέμης γεννήθηκε στην Αθήνα, το 1973. Κατέχει πτυχίο BA από το Πανεπιστήμιο του Warwick και MPhil από το πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.
Ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1996, ως σύμβουλος στρατηγικών μάρκετινγκ στους ομίλους Omnicom, WPP και IPG αναπτύσσοντας την διεθνή στρατηγική επικοινωνίας μαρκών όπως οι Nestlé, Smithkline Beecham, Johnson & Johnson, και Sony Electronics.
Το 2002, επέστρεψε στην Ελλάδα και, μαζί με τον Αλέξιο Βρατσκίδη, συνίδρυσε την εταιρεία Upstream, η οποία ήταν μια απο τις πέντε πρώτες εταιρείες στον κόσμο στην παραγωγή λογισμικού για μάρκετινγκ μέσω κινητών τηλεφώνων (mobile marketing). Έκτοτε, η Upstream έχει εξελιχθεί σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω κινητών συσκευών (m-commerce) παγκοσμίως με παρουσία σε πάνω από 45 χώρες. Διετέλεσε CEO της Upstream έως τον Ιούνιο του 2017, και σήμερα είναι Πρόεδρός της, καθώς και εταίρος στην BigPi Venture Capital.
Είναι ενεργός επενδυτής και μέλος του Δ.Σ. εταιριών τεχνολογίας όπως οι Persado, Workable, Intellibox, Procureship και Hellas Direct.
Ταυτόχρονα, είναι μέντορας της Endeavor και συμμετέχει στο Δ.Σ. του ΙΟΒΕ και στο Εποπτικό Συμβούλιο της διαΝΕΟσις. Επίσης, είναι μέλος των επιτροπών νέων επιχειρήσεων (start-up) και εξαγωγών του ΣΕΒ. Έχει διατελέσει Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Εταιριών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος, και μέντορας στο Openfund, ενώ έχει διακριθεί με το Βραβείο της EY Έλληνας «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» για το 2013.
Ο Νίκος Δρανδάκης είναι επιχειρηματίας και ιδρυτής του Beat (πρώην Taxibeat), μιας πρωτοποριακής εφαρμογής ταξί για έξυπνα κινητά, με παρουσία στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Έχοντας τεχνικό background ως προγραμματιστής, ο Νίκος δημιούργησε το 1999 το suppline.com, ένα B2B marketplace για επιχειρήσεις που θέλουν να κάνουν τις προμήθειες τους μέσω του Internet. 2 χρόνια μετά η Suppline πουλήθηκε και το 2006 ο Νίκος και οι 2 συνιδρυτές του δημιούργησαν το sync.gr, ένα blog aggregator που μετεξελίχθηκε σε υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα.
Το 2011 δημιούργησε το Taxibeat παίρνοντας χρηματοδότηση από το Openfund, την οποία ακολούθησαν νέοι γύροι χρηματοδότησης συνολικού ύψους $7εκ. Τον Φεβρουάριο του 2017 το Taxibeat εξαγοράστηκε από την MyTaxi, θυγατρική της Daimler AG.
Ο Αλέξανδρος Τσιλφίδης είναι συνιδρυτής και CEO της accusonus. Η accusonus αναπτύσσει λογισμικό επεξεργασίας ήχου το οποίο πωλείται σε μουσικούς παραγωγούς, ηχολήπτες και στούντιο ηχογράφησης μουσικής. Η εταιρεία έχει χιλιάδες πελάτες σε όλον τον κόσμο και τα προγράμματά της χρησιμοποιούνται από μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της παγκόσμιας μουσικής βιομηχανίας. Τα προϊόντα της εταιρείας είναι βασισμένα σε καινοτόμους αλγορίθμους επεξεργασίας ήχου και τεχνητής νοημοσύνης για τους οποίους έχει καταθέσει και πάρει πολλαπλές πατέντες στην Αμερική. Ο Αλέξανδρος Τσιλφίδης είναι διπλωματούχος μηχανικός, κάτοχος Μάστερ Ακουστικής (Πανεπιστήμιο της Μασσαλίας) και Διδακτορικού στην Ψηφιακή Τεχνολογία Ήχου από το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών. Ως ερευνητής έχει συγγράψει και παρουσιάσει δημοσιεύσεις σε διεθνή συνέδρια και περιοδικά, κεφάλαια βιβλίων αλλά και το βιβλίο "Αρχιτεκτονική Ακουστική" το οποίο διδάσκεται σε μεταπτυχιακό επίπεδο στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο Στα προπτυχιακά του χρόνια εργάστηκε σαν συνθέτης/μουσικός ηλεκτρονικής μουσικής, κυρίως γράφοντας μουσική για το θέατρο, το χορό και τον κινηματογράφο.
Ο Κωνσταντίνος Χρίστου είναι απόφοιτος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός από το Imperial College London. Μετά τις σπουδές του, συνίδρυσε την εταιρεία Avocarrot μαζί με 3 φίλους και συμφοιτητές του. H Avocarrot δραστηριοποιείται στο χώρο της τεχνολογίας για διαφημίσεις στα κινητά τηλεφωνα, και εδρεύει στην Αθήνα και το Σαν Φρανσίσκο. Ψηφίστηκε ως μια από τις 8 πιο υποσχόμενες startup εταιρείες στον κόσμο (μη συμπερ. ΗΠΑ), βραβεύτηκε σαν το ‘The Next Big Thing’ στο συνέδριο ad:tech London, και έλαβε περιπου $3 εκατ. από Αμερικανούς, Άγγλους και Έλληνες επενδυτές. Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η εταιρεία αγοράστηκε από την Glispa Global Group για $20 εκατομμύρια. Ταυτόχρονα διατηρεί τα γραφεία της στην Αθήνα, όπου για τα επόμενα δυο χρόνια δεσμεύεται να επενδύσει σε 50 νέες θέσεις εργασίας.