Σκουτέλα Χριστίνα
Γλώσσα
Ελληνική
Ημερομηνία
22/06/2019
Διάρκεια
00:12:02
Εκδήλωση
9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης «Η εκπαίδευση δασκάλων και καθηγητών χαρισματικών μαθητών στην Ελλάδα»
Χώρος
Ξενοδοχείο Divani Caravel
Διοργάνωση
Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
Κατηγορία
Εκπαίδευση
Ετικέτες
εκπαίδευση, εκπαίδευση δασκάλων, εκπαίδευση καθηγητών, χαρισματικός μαθητής, Ελλάδα, σχολείο, εκπαίδευση χαρισματικών μαθητών, σχολική τάξη, ψυχοκοινωνική ομάδα, γνωστικοσυναισθηματικές στρατηγικές, αυτο-αποτελεσματικότητα, χαρισματική εκπαίδευση, ηγεσία, εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής, ειδική αγωγή, επίπεδα Van Hiele, δημιουργικότητα
Το 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, πραγματοποιήθηκε, όπως κάθε χρόνο, στην Αθήνα από 21-23 Ιουνίου 2019, στο ξενοδοχείο DIVANI CARAVEL.
Σκοπός του συνεδρίου είναι η παρουσίαση θεωρητικής όπως και εφαρμοσμένης έρευνας σε θέματα εκπαίδευσης, ψυχολογίας και ψυχιατρικής, όπως επίσης, η διατύπωση προτάσεων για το μέλλον της εκπαίδευσης στη χώρα μας και η παρουσίαση ερευνητικών και παιδαγωγικών εμπειριών από διακεκριμένες προσωπικότητες. Κεντρική θεματική του Συνεδρίου ήταν: «Η εκπαίδευση δασκάλων και καθηγητών χαρισματικών μαθητών στην Ελλάδα».
Μερικές από τις θεματικές ενότητες του Συνεδρίου:
• Διεθνείς εμπειρίες εκπαίδευσης χαρισματικών μαθητών,
• Ανίχνευση και επιλογή χαρισματικών παιδιών,
• Εκπαίδευση νηπιαγωγών και δασκάλων χαρισματικών μαθητών,
• Εκπαίδευση καθηγητών μέσης εκπαίδευσης χαρισματικών μαθητών,
• Προγράμματα εκπαίδευσης χαρισματικών μαθητών,
• Η χρήση της ιδεολογίας της Ισότητας ως άρνηση της Ελευθερίας στην εκπαίδευση,
• Πολιτικές αντιστάσεις στην εκπαίδευση χαρισματικών ατόμων: Η ελληνική περίπτωση,
• Συνειδητοί και υποσυνείδητοι φόβοι εκπαίδευσης χαρισματικών ατόμων,
• Κοινωνικά στερεότυπα αμφισβήτησης της εκπαίδευσης χαρισματικών ατόμων,
• Γενετικοί παράγοντες και ευρήματα νευροεπιστημών για την ευφυΐα,
• Πόσο αρνητικές για την οικονομική ανάπτυξη της χώρας είναι οι πολιτικές αντιστάσεις στην εκπαίδευση χαρισματικών ατόμων;
• Οικογενειακοί παράγοντες και υψηλή ευφυΐα,
• Ψυχολογικές παράμετροι εκπαίδευσης χαρισματικών ατόμων κ.τ.λ.
Υπήρξε ένα πλήθος 150 εισηγήσεων με βάση τις ανωτέρω θεματικές όπως και άλλες εισηγήσεις με θέματα Μαθησιακών Δυσκολιών κ.τ.λ.
Η ομιλία "Θεωρίες και Μοντέλα Μάθησης για την Εκπαίδευση Χαρισματικών Μαθητών" πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 22 Ιουνίου 2019 και εντάσσεται στη θεματική "Εκπαίδευση Χαρισματικών".
Η Χριστίνα Σκουτέλα είναι απόφοιτη της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης (2016) και του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης στο ΕΚΠΑ. Έχει συμμετάσχει σε παραστάσεις ως μέλος της HELLENIC DANCE COMPANY: 1) Τοmorrow- Jasmin Vardimon Dance Company (Μέγαρο Μουσικής Αθηνών-Δεκέμβριος 2016), 2) Fragile matter- Juckstapoz Dance Company (Μέγαρο Μουσικής Αθηνών-Φεβρουάριος 2016), 3) Panorama - Martha Graham (Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου- Ιούνιος 2015), καθώς επίσης και στα Open Studio της ΚΣΟΤ ως φοιτήτρια. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με τους : Marina Mascarell, Theo TJ Lowe, Ted Stoffer, Máté Meszáros, Dymitry Szypura, Rakesh Sukesh, Inaki Azpilaga, Roser Lopez Espinosa, Paul Blackman, Christine Gouzelis, Λίντα Καπετανέα, Κωνσταντίνα Ευθυμιάδου, Αθανασία Κανελλοπούλου κ.ά.
Παρουσίασε τη χορογραφική της δουλειά «ΕΚΕΙΝΟ» στο φεστιβάλ DANCE DAYS 6 CHANIA (Ιούλιος 2016) και στο Festival de Poche , Aθήνα (Οκτώβριος 2016) καθώς επίσης και το έργο «ανά-στιξις» στην Εθνική Πινακοθήκη (Μάιος 2017).