Καμπανόπουλος Νίκος
Γλώσσα
Ελληνική
Ημερομηνία
25/09/2011
Διάρκεια
10:15
Εκδήλωση
Capital + Vision
Χώρος
Ξενοδοχείο Athens Hilton
Διοργάνωση
Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο
Εφημερίδα "Κεφάλαιο"
Capital.gr
Τσομώκος Α.Ε.
Κατηγορία
Οικονομία
Ετικέτες
τουρισμός, τουριστική δαπάνη, ελληνική οικονομία
Ο Δείκτης Τουριστικής Δαπάνης στην περιοχή της Μεσογείου για την περίοδο Μαΐου – Αυγούστου 2011 καταδεικνύει μία σημαντική αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης στη χώρα, γεγονός που αντικατοπτρίζει τη γενικότερη αυξητική τάση στον κλάδο του τουρισμού τη συγκεκριμένη περίοδο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Δείκτη Τουριστικής Δαπάνης στην περιοχή της Μεσογείου οι επισκέπτες από τη Βρετανία συνέχισαν να βρίσκονται στην κορυφή των δέκα πρώτων χωρών σε επίπεδο τουριστικής δαπάνης στις έξι υπό εξέταση χώρες – Γαλλία, Ελλάδα, Ιταλία, Πορτογαλία, Ισπανία και Τουρκία. Οι επισκέπτες από τη Βρετανία ξόδεψαν 2,4 δισ. ευρώ σε αυτές τις έξι χώρες κατά την περίοδο Μαΐου - Αυγούστου του 2011, ενώ οι επισκέπτες από τη Γαλλία ξόδεψαν 2,01 δισ. ευρώ και από τις ΗΠΑ 1,21 δισ. ευρώ. Οι επισκέπτες από τη Ρωσία σημείωσαν τη μεγαλύτερη άνοδο σε επίπεδο δαπάνης, φτάνοντας τα 743 εκατ. ευρώ το τετράμηνο Μαΐου – Αυγούστου 2011 έναντι 534 εκατ. ευρώ το 2010, μία αύξηση κατά 39,2%. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Visa Europe, στη Γαλλία αντιστοιχούν 4,04 δισ. ευρώ εισερχόμενης τουριστικής δαπάνης για την περίοδο Μαΐου – Αυγούστου 2011, ποσό περίπου πενταπλάσιο της αντίστοιχης δαπάνης στην Πορτογαλία κατά την ίδια περίοδο (872 εκατ. ευρώ). Η Ιταλία σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση στην καταναλωτική δαπάνη εισερχόμενου τουρισμού, η οποία ανήλθε σε 3,47 δισ. ευρώ κατά το δεύτερο τετράμηνο του 2011 (Μάιος – Αύγουστος), έναντι 3,02 δισ. ευρώ κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2010 (αύξηση 14,8%).
Οι εταιρείες λιανικού εμπορίου και οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στις έξι μεσογειακές χώρες ήταν αυτές που επωφελήθηκαν σημαντικά από την καταναλωτική δαπάνη εισερχόμενου τουρισμού, σημειώνοντας ετήσια αύξηση της τάξης του 10,6% και του 14% αντίστοιχα. Το συνολικό ποσό που δαπανήθηκε στις εταιρείες λιανικού εμπορίου και στα ξενοδοχεία κατά την περίοδο Μαΐου – Αυγούστου 2011 ανήλθε σε 3,58 δισ. ευρώ και 2,47 δισ. ευρώ αντίστοιχα. Όσον αφορά την Ελλάδα, η συνολική δαπάνη εισερχόμενου τουρισμού κατά την περίοδο Μαΐου – Αυγούστου 2011 σημείωσε αύξηση κατά 9,27%, ξεπερνώντας τα 1,056 δισ. ευρώ σε σύγκριση με 966 εκατ. ευρώ κατά την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Περαιτέρω διεύρυνση της αποδοχής των καρτών πληρωμών αναμένεται να ενισχύσει αυτή την αυξητική τάση, λειτουργώντας προς όφελος τόσο των ίδιων των καταναλωτών, όσο και των επιχειρήσεων, οδηγώντας παράλληλα σε τόνωση της ελληνικής οικονομίας.
Ο Νίκος Καμπανόπουλος, Αντιπρόεδρος της Visa Europe, κατέχει τη θέση του Γενικού Διευθυντή της Ελλάδας από το 2005. Ο ρόλος του αφορά στη διαχείριση της σχέσης της Visa Europe με τις Τράπεζες - Μέλη της στην Ελλάδα, την Κύπρο και τη Βουλγαρία, καθώς και το συντονισμό των ποικίλων δραστηριοτήτων της Visa, συμπεριλαμβανομένων και των θεμάτων νέων τεχνολογιών πληρωμών και των διαφημιστικών εκστρατειών στις χώρες αυτές.
Ο Ν. Καμπανόπουλος ξεκίνησε τη συνεργασία του με τη Visa Europe το 1998, με την ιδιότητα του Relationship Manager, υπεύθυνος για τη σχέση της Visa Europe με τις Τράπεζες – Μέλη της στην Ελλάδα, την Κύπρο και το Ισραήλ.
Πριν συνεργαστεί με τη Visa, o Ν. Καμπανόπουλος εργάστηκε για δύο χρόνια στη Ford Credit Europe, όπου ήταν υπεύθυνος υποστήριξης του δικτύου dealers σε θέματα οικονομικών προϊόντων. Προηγουμένως, ο Ν. Καμπανόπουλος εργάστηκε για 6 χρόνια στον τομέα των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών στις Ηνωμένες Πολιτείες.