Μαρ 08, 2019
Από τους αλγόριθμους στην εκστατική χειρονομία: τεχνολογικά υποβοηθούμενη ανάλυση της εκτελεστικής πρακτικής στο έργο Mists για σόλο πιάνο του Ιάννη Ξενάκη
Γλώσσα: Ελληνική
Πιανίστας, μουσικολόγος, τεχνολόγος
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ο Παύλος Αντωνιάδης (Διδακτορικό μουσικολογίας από το Πανεπιστήμιο του Στρασβούργου σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Έρευνας και Συντονισμού Ακουστικής/Μουσικής στο Παρίσι, μεταπτυχιακό στην πιανιστική εκτέλεση από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας στο Σαν Ντιέγκο, ΗΠΑ) είναι πιανίστας, μουσικολόγος και τεχνολόγος με βάση στο Βερολίνο και στο Στρασβούργο. Είναι εξειδικευμένος στο σύγχρονο και πειραματικό ρεπερτόριο για πιάνο, ερευνητής στο πεδίο της ενσώματης νοημοσύνης και εφευρέτης διαδραστικών συστημάτων για την πιανιστική εκμάθηση και εκτέλεση. Αυτή τη στιγμή, ως μέλος της ομάδας αλληλεπίδραση – ήχος – μουσική – κίνηση στο ΙRCAΜ, όπου κέρδισε μία υποτροφία έρευνας το 2014, ανέπτυξε μαζί με τοn Frederic Bevilacqua το GesTCom, ένα σύστημα για την καταγραφή δεδομένων της μουσικής εκτέλεσης και τη χρήση τους για την ανάλυση, επεξεργασία και έλεγχο της σημειογραφίας σε πραγματικό χρόνο. Έχει δώσει πενήντα διαλέξεις σε όλο τον κόσμο και έχει δεκαπέντε δημοσιεύσεις στα Αγγλικά, τα Γερμανικά και τα Γαλλικά. Έχει εμφανιστεί ως σολίστ και μέλος μουσικών συνόλων στην Ευρώπη, την Ασία, τη Βόρειο και Νότιο Αμερική. Έχει ηχογραφήσει για τη Wergo και τη Mode (2015 Βραβείο Γερμανών Μουσικοκριτικών). Υπήρξε υπότροφος των εξής ιδρυμάτων: LabEx GREAM, IRCAM, Fulbright, UC San Diego, Internationale Ensemble Modern Akademie Frankfurt et Impuls Academie Graz, Ωδείο Φίλιππος Νάκας. Σπούδασε επίσης πιάνο με τη Χρυσή Παρθενιάδη (Ωδείο Νάκας) και τους Ian Pace (Metz, Λονδίνο, Graz), Geoffrey Douglas Madge (Βασιλικό Ωδείο Χάγης) και Aleck Karis (Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας).