Φεβ 21, 2014
Πολιτιστική επιχειρηματικότητα στην πράξη: Οι επιχειρηματικές πτυχές της πολιτιστικής δραστηριότητας - Διεύρυνση κοινού (Audience Development)
Κλήμης Γιώργος Μιχαήλ, Wimmer Michael, Bokobza Frédéric
Γλώσσα: Αγγλική, Γαλλική
Αναπληρωτής Διευθυντής, Οικονομία του Πολιτισμού, Γενική Διεύθυνση Μέσων και Πολιτιστικών Βιομηχανιών του Γαλλικού Υπουργείου Πολιτισµού και Επικοινωνίας
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Αποφοίτησε από τη Σχολή Μηχανικών και εργάστηκε για πέντε χρόνια στο Υπουργείο Εσωτερικών της Γαλλίας. Στη συνέχεια προσλήφθηκε από την Boston Consulting Group, όπου εργάστηκε για διάφορους πελάτες ως ανώτερος σύμβουλος. Από το 2003, εργάζεται στο Υπουργείο Πολιτισμού και Επικοινωνίας. Διετέλεσε επικεφαλής των Ευρωπαϊκών και Διεθνών Υποθέσεων, και το 2006 διορίστηκε Υποδιευθυντής των Διεθνών, Τεχνολογικών και Οικονομικών Υποθέσεων. Από το 2010, κατέχει τη θέση του Υποδιευθυντή της Ανάπτυξης της Οικονομίας του Πολιτισμού, οι αρμοδιότητες της οποίας περιλαμβάνουν την επεξεργασία και την αξιολόγηση των δημόσιων πολιτικών σε ό,τι αφορά τις πολιτιστικές βιομηχανίες και την ανάπτυξή τους την ψηφιακή εποχή.