Νοε 04, 2022
Αναλυτική της μάθησης: Κριτική θεώρηση της εξέλιξης του πεδίου
Δημητριάδης Γιάννης, Δουκάκης Σπυρίδων
Γλώσσα: Ελληνική
Καθηγητής Τηλεματικής, Συντονιστής της διεπιστημονικής ερευνητικής ομάδας GSIC/EMIC, Universidad de Valladolid, Ισπανία
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ο Γιάννης Δημητριάδης είναι καθηγητής Τηλεματικής Μηχανικής στο Universidad de Valladolid στην Ισπανία. Είναι επίσης ο συντονιστής της ερευνητικής ομάδας GSIC/EMIC, μιας διεπιστημονικής ομάδας, που ενσωματώνει ερευνητές και επαγγελματίες από τον τομέα των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και Παιδαγωγικής. Η πρόσφατη ερευνητική του εργασία επικεντρώνεται στη σχεδίαση μάθησης, τα μοτίβα σχεδίασης, την εννοιολογική και τεχνολογική υποστήριξη για την ενορχήστρωση διαδικασιών συνεργατικής μάθησης που υποστηρίζονται από υπολογιστή, την ευθυγράμμιση του σχεδιασμού μάθησης και της αναλυτικής μάθησης, τις ενεργές παιδαγωγικές σε ευρεία κλίμακα και σε όλους τους χώρους (Web, 3D worlds και επαυξημένης πραγματικότητας) μάθησης. Έχει συμμετάσχει σε περισσότερα από 50 ανταγωνιστικά ερευνητικά έργα σχετικά με την τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση, όπως το Kaleidoscope Network of Excellence στην τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθησης, Sharetec, Metis, EEE ή Reset. Ο Δρ. Δημητριάδης έχει συγγράψει περισσότερες από 80 εργασίες σε περιοδικά και οργάνωσε πολλά εργαστήρια και συμπόσια.
Νοε 04, 2022
Δημητριάδης Γιάννης, Δουκάκης Σπυρίδων
Γλώσσα: Ελληνική