Ιαν 11, 2019
The End of Diversity in Writing about Art
Elkins James, Μπαχτσετζής Σωτήρης
Γλώσσα: Αγγλική
Καθηγητής, School of the Art Institute of Chicago
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ο James Elkins είναι E.C. Chadbourne Professor στο Τμήμα Ιστορίας Τέχνης, Θεωρίας και Κριτικής της Τέχνης του School of the Art Institute of Chicago. Δίδαξε ως επισκέπτης καθηγητής στο Northwestern University, στο University of Chicago, στο University of California, στο Duke University, στο University College Cork και στο Clark Art Institute και είναι επίτιμος διδάκτορας του Göteborg University.
Είναι συγγραφέας πολυάριθμων βιβλίων όπως The Poetics of Perspective (1996), The Object Stares Back (1999), Why are Our Pictures Puzzles? On The Modern Origins Of Pictorial Complexity (1999), What Painting Is (2000), Our Beautiful, Dry and Distant Texts: Art History as Writing (2000), How to Use Your Eyes (2000), The Domain of Images (2001), Stories of Art (2002), Visual Studies: A Skeptical Introduction (2003), What Happened to Art Criticism (2004), Master Narratives and their Discontents (2005), Visual Literacy (2007), On Pictures and the Words that Fail Them (2011), What Photography Is (2011).
Ο καθηγητής Elkins συντονίζει επίσης από το 2007 το Stone Summer Theory Institute, ένα ερευνητικό κέντρο για τη σύγχρονη ιστορία της τέχνης με έδρα το School of the Art Institute of Chicago. Στο πλαίσιο αυτό έχει επιμεληθεί συλλογικούς τόμους όπως το What is an Image? (2011), Art and Globalization (2011), Beyond the Aesthetic and the Anti-Aesthetic (2013), What Do Artists Know? (2014) και Farewell to Visual Studies (2016).
Ιαν 11, 2019
Elkins James, Μπαχτσετζής Σωτήρης
Γλώσσα: Αγγλική