Οκτ 13, 2018
Η συμμετοχή εφήβων σε Δημιουργική (Καλλιτεχνική) Δραστηριότητα ως Εμπειρία Ροής και η επίδρασή της στην Ψυχική Ευημερία τους
Γλώσσα: Ελληνική
Εκπαιδευτικός μουσικής, Καλλιτεχνικό Σχολείο Γέρακα
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Εκπαίδευση & Κατάρτιση: 1. ΜΠΣ «Εκπαίδευση & Πολιτισμός», ειδίκευση: «Διοίκηση & Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων», Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (2013-2015), 2. Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Ε.Κ.Π.Α. (1991-1996) 3. Δίπλωμα Πιάνου Ελληνικό Ωδείο Αθηνών, 4. Πτυχίο FUGA, Ωδείο Athenaeum, 5. Αγγλικά (επίπεδο C1), 6. Πιστοποίηση στις ΤΠΕ (Α’) και Επιμόρφωση σε Β1, 7. Πιστοποίηση Moodle.
Επαγγελματική Κατάσταση/Εμπειρία: Εκπαιδευτικός Μουσικής Αγωγής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (1997-) με οργανική θέση στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Γέρακα (2005-¬), Εθνική Λυρική Σκηνή (1994-1995).
Συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα: Comenius, e-Twinning.
Ανακοινώσεις σε Συνέδρια: 1. Χατζή, Μ., (2017). Learning to think in a digital society, Ευρωπαϊκό Συνέδριο e-Twinning Conference, Athens, 2. Χατζή, Μ., (2016). Προωθώντας τη Δημιουργική Επιχειρηματικότητα σε Μουσικά & Καλλιτεχνικά Σχολεία, 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας, Θεσσαλονίκη, 3. Καραμπέτσου, Β., Φραγκούλη, Χρ., Χατζή, Μ., (2011). Η διδασκαλία των γραμματικών πτώσεων σε παιδιά δημοτικού μέσω της μουσικής και του χορού, Διεθνές Συνέδριο της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και ΕΚΠΑ, Αθήνα.
Δημοσιεύσεις: 1. Καραμπέτσου, Β., Φραγκούλη, Χρ., Χατζή, Μ., (2013). Γραμματικές και Μουσικές περι…Πτώσεις, Μουσική σε πρώτη βαθμίδα (ΕΕΜΑΠΕ), τεύχος 12-13, σελ. 43-66.
Ερευνητικά Ενδιαφέροντα: Δημιουργική Επιχειρηματικότητα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Επιχειρηματική & Δημιουργική Πρόθεση (Συμπεριφορά) και Αυτεπάρκεια, Καινοτομία στην Εκπαίδευση, Ηγεσία & Επαγγελματική Ανάπτυξη.
Επιστημονικό Έργο: 1. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), Έργο: «Νέο Σχολείο (Σχολείο 21ου αιώνα)-Νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία», Θέση: Ειδική Επιστήμονας (2014-2015).