Σεπ 14, 2012
Lessons learnt from B.E.C.A.N. study in Serbia
Γλώσσα: Αγγλική
Professor of Child Neuropsychiatry, Faculty of Special Education and Rehabilitation, University of Belgrade
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Η Ispanovic-Radojkovic Veronika είναι Καθηγήτρια Παιδικής Νευροψυχιατρικής στη Σχολή Ειδικής Εκμάθησης και Αποκατάστασης του Πανεπιστημίου του Βελιγραδίου (Σερβία). Έχει διατελέσει επικεφαλής του Department for Research in Child Psychiatry και είναι ιδρυτικό μέλος του Psychotrauma Center for Children and Adolescents του Institute of Mental Health, στο Βελιγράδι, το οποίο παρείχε ψυχοκοινωνική βοήθεια σε μεγάλο αριθμό παιδιών και νέων που είχαν επηρεαστεί από την κατάσταση στην πρώην Γιουγκοσλαβία κατά τη διάρκεια του πολέμου και μεταπολεμικά. Έχει εργαστεί ως κλινική ιατρός, εκπαιδεύτρια και ερευνήτρια, έχει διευθύνει πλήθος διεθνών ερευνητικών προγραμμάτων και έχει εκδώσει πάνω από 100 άρθρα. Είναι εθνική συντονίστρια της Σερβίας στο EC FP7 project "Balkan Epidemiological Study On Child Abuse and Neglect“ www.becan.eu.
Είναι διεθνής εμπειρογνώμονας του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και των UNICEF, Save the Children, Handicap International και λοιπών προγραμμάτων που καταπιάνονται με ευάλωτα παιδιά, τραυματικές εμπειρίες και βία, καθώς και ζητήματα ψυχικής υγείας της κοινωνίας. Όντας μέλος του Συμβουλίου για τα Δικαιώματα των Παιδιών της κυβέρνησης της Σερβίας, έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην εισαγωγή πολιτικών σε εθνικό επίπεδο που βασίζονται στα δικαιώματα των παιδιών, συμπεριλαμβανομένων των National Plan of Actions for Children και Strategy for Prevention and Protection of Childen from Violence. Είναι Πρόεδρος της Society for Child and Adolescent Psychiatry and Allied Disciplines της Σερβίας (www.deaps.org.rs) και μέλος του Συμβουλίου της Section of Child and Adolescent Psychiatry of World Psychiatric Association.
Σεπ 14, 2012
Γλώσσα: Αγγλική