Δεκ 01, 2017
Βιβλιοθήκες και Κοινωνία. Ο ρόλος του Marketing
Τσιμπόγλου Φίλιππος, Koontz Christie, Ørnholt Ruth, Arroyo Natalia, Klauser Hella, Αράχωβα Τόνια
Γλώσσα: Αγγλική
Καθηγήτρια, Florida State University (FSU) & San Jose State University
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Η Christie Koontz διδάσκει μάρκετινγκ για βιβλιοθήκες και υπηρεσίες πληροφόρησης στο School of Library & Information Studies του Florida State University (FSU) και το San Jose State University. Για το εκπαιδευτικό έργο της έχει τιμηθεί με το υψηλού κύρους Graduate Teaching Award. Πρόσφατα οργάνωσε εργαστήρια για μάρκετινγκ στη Μόσχα και στο Μπέργκεν της Νορβηγίας. Τα εργαστήρια έγιναν με χορηγία της Διεθνούς Συνομοσπονδίας Βιβλιοθηκών (IFLA). Η ίδια είναι εδώ και πολλά χρόνια μέλος του Τμήματος Μάρκετινγκ της IFLA. Το επιστημονικό της έργο καλύπτει μια εικοσαετία. Ήταν από τους πρώτους που αντιλήφθηκαν την καθοριστική σημασία που παίζει ο χώρος κάθε βιβλιοθήκης σε σχέση με τους χρήστες της. Οι μελέτες περιέχουν μεγάλο όγκο στοιχείων για διαφορετικές πληθυσμιακές ομάδες (κυρίαρχες, μειοψηφίες και γλωσσικά απομονωμένες) και πως αυτές χρησιμοποιούν μια βιβλιοθήκη. Οι έρευνες της Δρ. Koontz σκοπό τους έχουν να εξασφαλίσουν τη βέλτιστη ανάπτυξη μιας συλλογής και τις καλύτερες παροχές υπηρεσιών.
Δεκ 01, 2017
Τσιμπόγλου Φίλιππος, Koontz Christie, Ørnholt Ruth, Arroyo Natalia, Klauser Hella, Αράχωβα Τόνια
Γλώσσα: Αγγλική