Bodossaki Lectures on Demand
ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ

Κούτουλας Δημήτρης

Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πατρών - Σύμβουλος Τουριστικού Μάρκετινγκ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, διδάσκει από το 2014 στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών στη βαθμίδα του Επίκουρου Καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο τη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων. Από το 1990 εργάζεται ως σύμβουλος και ως project manager σε θέματα τουρισμού, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει μεγάλα έργα σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε διάφορες χώρες, ενώ τυγχάνει διεθνούς αναγνώρισης για το επιστημονικό του έργο. Το πελατολόγιό του περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εθνικούς και περιφερειακούς οργανισμούς τουρισμού στην Ελλάδα, τη Γερμανία, την Ολλανδία, την Κύπρο, τη Βρετανία, το Ομάν κ.ο.κ., ελληνικούς δημόσιους οργανισμούς (Υπουργεία Πολιτισμού και Τουρισμού, Helexpo, Ο.Ε.Ο.Α. «Αθήνα 2004», Επιμελητήρια, Περιφέρειες κοκ.), την Ευρωπαϊκή Ένωση καθώς και ιδιωτικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, τη Γερμανία, τη Βρετανία, τις ΗΠΑ, την Κύπρο, την Ουγγαρία, την Ελβετία, την Αυστρία, την Τουρκία, την Ισπανία κλπ. που δραστηριοποιούνται τόσο στον τομέα του τουρισμού (ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, πάροχοι τουριστικών δραστηριοτήτων κοκ.) όσο και σε άλλους κλάδους της οικονομίας (τρόφιμα και ποτά, εστίαση, εκδόσεις κοκ.). Έχει επίσης εργαστεί από το 1986 στο χώρο της οργάνωσης εκδηλώσεων έχοντας, μεταξύ άλλων, διοργανώσει συναυλίες, παραστάσεις όπερας και μπαλέτου, ρεσιτάλ, εταιρικά events και επίσημους κρατικούς εορτασμούς σε δεκάδες χώρες. Μεταξύ άλλων, εργάστηκε ως παραγωγός σε μερικά από τα σημαντικότερα mega events διεθνώς όπως λ.χ. στον εορτασμό του Millennium στην Ακρόπολη της Αθήνας, το Ferropolis Event της Expo 2000 στη Γερμανία και την καθέλκυση του κρουαζιερόπλοιου AIDAdiva στο Αμβούργο το 2007 που αποτέλεσε το μεγαλύτερο corporate event παγκοσμίως. Αυτά τα events προσέλκυσαν αθροιστικά ζωντανό κοινό άνω των 10 εκ. ατόμων, η δε συνολική τηλεθέασή τους έφτασε τα 7,3 δισ. άτομα σε όλες τις ηπείρους. Διδάσκει από το 2002 το γνωστικό αντικείμενο του Τουριστικού Μάρκετινγκ και του Τουριστικού Μάνατζμεντ στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Επίσης διδάσκει Μάρκετινγκ στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Στο πλαίσιο των ακαδημαϊκών του δραστηριοτήτων, έχει πραγματοποιήσει πολυάριθμες έρευνες στον τουρισμό και έχει δημοσιεύσει εργασίες του σε επιστημονικά περιοδικά, συνέδρια και συλλογικούς τόμους. Παράλληλα έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε δεκάδες επιχειρηματικά και τουριστικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ αρθρογραφεί στον ελληνικό και διεθνή κλαδικό τύπο.

ΟΜΙΛΙΕΣ