Ιαν 27, 2012
Language delay affects Theory of Mind reasoning in non-verbal tasks
Γλώσσα: Αγγλική
Καθηγητής Ψυχολογίας, City University London
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ο Gary Morgan είναι Καθηγητής Ψυχολογίας στο City University London. Είναι πτυχιούχος Ψυχολογίας του University of Manchester και διδάκτωρ του University of Bristol με θέμα διδακτορικής διατριβής "The development of discourse cohesion in BSL narratives".
Μεταξύ των επαγγελματικών του δραστηριοτήτων και συμμετοχών συγκατελλέγονται οι εξής: μέλος του ευρωπαϊκού προγράμματος COST Bi-SLI: Language Impairment in a Multilingual Society, ESRC Peer Review College (2010-2015), μέλος της Society for Research in Child Development (SRCD) (2008-), Fellow of the Higher Education Academy (2002-).
Στα ερευνητικά του ενδιαφέροντα συγκαταλλέγονται η γλωσσική κατάκτηση σε κωφά και μη κωφά παιδιά, οι ψυχολογικές μελέτες πάνω σε νοητικές γλώσσες και νεύματα, οι αναπτυξιακές γλωσσικές διαταραχές και η τυπική και μη τυπική ανάπτυξη της θεωρίας του Νου.
Η κύρια έρευνά του επικετρώνεται στη γλωσσική κατάκτηση και τη γνωστική ανάπτυξη. Από το 1995 και μετά έχει πραγματοποιήσει έρευνα πεδίου και εκπαιδευτικά προγράμματα στην κοινότητα κωφών της Νικαράγουα. Σε πιο πρόσφατες μελέτες, έχει ερευνήσει τη γλωσσική κατάκτηση με τη χρήση της οπτικής των νοηματικών γλωσσών και κατά πόσο βοηθάει στην κατανόηση.
Με την ίδρυση του Deafness Cognition and Language research centre (DCAL) το 2006, το ερευνητικό του πεδίο επεκτάθηκε στην ανάπτυξη της κοινωνικής νόησης των κωφών παιδιών και, κυρίως, στη Θεωρία του Νου.
Ιαν 27, 2012
Γλώσσα: Αγγλική