Bodossaki Lectures on Demand
ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ

Νικολοπούλου Λίνα

Διευθύνουσα Σύμβουλος, eHealth Forum

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Λίνα Νικολοπούλου έχει σπουδάσει Βιολογία (B.Sc.) στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και Φυσιολογία (Ph.D.) στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης. Μετά από έξι χρόνια στην ακαδημαϊκή έρευνα στο Ηνωμένο Βασίλειο επέστρεψε στην Ελλάδα για οικογενειακούς λόγους. Η πρώτη της θέση ήταν στη φαρμακευτική βιομηχανία (Β. Νειάδας και Υιοί Α.Ε.). Μέσα σε δύο χρόνια αποφάσισε να απασχοληθεί στον επιχειρηματικό κλάδο και όχι στον ακαδημαϊκό και στοχεύει σε μια θέση σε ένα πολυεθνικό περιβάλλον που θα παρέχει συνεχή εκπαίδευση, ευκαιρίες για ανάπτυξη και διεθνή έκθεση.

Μετά από δεκατέσσερα χρόνια στη φαρμακευτική βιομηχανία, σε πολυεθνικές εταιρείες, όπου κατέλαβε θέσεις υψηλού επιπέδου στους τομείς του μάρκετινγκ και της διαχείρισης πωλήσεων, επέστρεψε στον κλάδο των υπηρεσιών υγείας για δύο χρόνια, κατέχοντας τη θέση της Διευθύντριας Marketing και Εταιρικής Επικοινωνίας στο ΙΑΣΩ Α.Ε. Στη συνέχεια έκανε μια στροφή στην καριέρα της, διεκδικώντας διευθυντικές θέσεις στον τομέα των υπηρεσιών, με επίκετρο την αναδιάρθρωση και την οικοδόμηση οργανώσεων πωλήσεων. Αναλυτικότερα, διετέλεσε Εταιρική Διευθύντρια Πωλήσεων του LYKOS Group (εξωτερική ανάθεση υπηρεσιών πληροφορικής και υπηρεσίες εκτύπωσης) με στόχο να χτίσει ένα νέο εταιρικό τμήμα πωλήσεων, Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος στην Fintrust SA,  μία εταιρεία του LYKOS Group που ασχολείται κυρίως με υπηρεσίες συλλογής, telemarketing και τηλεφωνικού κέντρου, με στόχο να διερευνηθούν οι δυνατότητες για νέες υπηρεσίες.

Τελευταία διευθυντική θέση: Γενική Διευθύντρια στο Scientific Publications Ltd. θυγατρική της C & C International Group of Companies και Διευθύντρια Επιχειρηματικής Ανάπτυξης του Ομίλου.

Σήμερα, έχει ξεκινήσει τη δική της εταιρεία με την επωνυμία MINDWORK Business Solutions Ltd., η οποία παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες στον τομέα της υγείας και των συναφών υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης της διαχειριστικής αποτελεσματικότητας, της διαχείρισης της στρατηγικής αλλαγής και επικοινωνίας, της συνεχούς εκπαίδευσης, και των εκδόσεων.

ΟΜΙΛΙΕΣ