Ο Αλεσσάντρο Πέττι είναι αρχιτέκτονας και μελετητής πολεοδομίας, ιδρυτικό μέλος και συν-διευθυντής του DAAR (Ινστιτούτο Αποαποικιακής Αρχιτεκτονικής), ενός αρχιτεκτονικού γραφείου και προγράμματος φιλοξενίας καλλιτεχνών που συνδυάζει τις εννοιολογικές θεωρίες και τις αρχιτεκτονικές παρεμβάσεις (www.decolonizing.ps). Παράλληλα με την έρευνα και την πρακτική εξάσκηση, ο Πέττι ασχολείται επίσης με την κριτική παιδαγωγική, ενώ είναι ιδρυτικό μέλος του Campusin Camps, ενός πειραματικού εκπαιδευτικού προγράμματος που φιλοξενείται στον παλαιστινιακό προσφυγικό καταυλισμό Dheisheh στη Βηθλεέμ (www.campusincamps.ps).
Ο Πέττι έχει γράψει για την αναδυόμενη χωρική τάξη, που υπαγορεύεται από το υπόδειγμα ασφάλειας και ελέγχου, στο βιβλίο Arcipelaghieenclave ([Αρχιπέλαγος και θύλακοι], BrunoMondadori, Μιλάνο 2007) και, πιο πρόσφατα, συνέγραψε –από κοινού με τα άλλα δύο ιδρυτικά μέλη του DAAR, τη Sandi Hilalκαι τον Eyal Weizman– το βιβλίο Architectureafter Revolution([Η αρχιτεκτονική μετά την επανάσταση], Sternberg, Βερολίνο 2014), μια πρόσκληση για αναστοχασμό των σημερινών αγώνων για δικαιοσύνη και ισότητα, όχι μόνο μέσα από την ιστορική προοπτική της επανάστασης, αλλά επίσης και από εκείνη της συνεχιζόμενης πάλης για αποαποικιοποίηση.
Alessandro Petti is an architect and researcher in urbanism, founding member and co-director of DAAR, an architectural office and an artistic residency program that combines conceptual speculations and architectural interventions (www.decolonizing.ps). Alongside research and practice, Petti is engaged in critical pedagogy, he is the founding member of Campus in Camps an experimental educational program hosted in Dheisheh refugee camp Bethlehem (www.campusincamps.ps).Petti has written on the emerging spatial order dictated by the paradigm of security and control in Archipelagos and enclaves (Bruno Mondadori, Milan 2007) and more recently he co-authored the book Architecture after Revolution (Sternberg, Berlin 2014) an invitation to rethink today’s struggles for justice and equality not only from the historical perspective of revolution, but also from that of a continued struggle for decolonization.