O Mark Reid έχει διδάξει αγγλικά, Media και κινηματογράφο στο νότιο Λονδίνο για 7 χρόνια. Το 1998 εντάχθηκε στο BFI με στόχο να δημιουργήσει εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά προγράμματα για εκπαιδευτικούς, που ήταν από τα πρώτα του είδους τους στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το 2006 ορίστηκε επικεφαλής του τμήματος Παιδείας, συνενώνοντας δύο διαφορετικές ομάδες εκπαίδευσης σε μία, με έδρα το BFI Southbank. Το Εκπαιδευτικό Τμήμα απευθύνεται πλέον σε πλήθος διαφορετικών ακροατηρίων, από οικογένειες και μικρά παιδιά μέχρι σχολεία και εκπαιδευτικούς, με προγράμματα για νέους, όπως το Future Film, καθώς και προγράμματα για τις τοπικές κοινωνίες ενηλίκων από προέρχονται από διαφορετικές κοινότητες, όπως το African Odysseys. O Mark Reid καταπιάνεται με τον τομέα των προγραμμάτων κατάρτισης εκπαιδευτικών.
Έχει διευθύνει και συμμετάσχει σε πλήθος ερευνητικών προγραμμάτων κινηματογραφικής παιδείας, όπως το project Digital Video Evaluation, το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το BECTA το 2003 (http://homepages.shu.ac.uk/~edsjlc/ict/becta/research_papers/what_the_research_says/dvreport_241002.pdf), το project για τα Ειδικά Εφέ που αποσκοπούσε στη διερεύνηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων της εκπαίδευσης που βασίζεται στην κινούμενη εικόνα και το 2012 Screening Literacy, μία έρευνα που χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχετικά με τα προγράμματα κινηματογραφικής εκπαίδευσης σε 32 ευρωπαϊκές χώρες ( www.bfi.org.uk / screeningliteracy ).
Την περίοδο 2004-2008 ήταν υπεύθυνος για το Reframing Literacy, ένα πρόγραμμα για την ενσωμάτωση των κινηματογραφικών φιλμ σε τοπικά προγράμματα σπουδών δημοτικής παιδείας.