Μαϊ 31, 2023
Μουσειοπαιδαγωγικές δράσεις συμπερίληψης. Η περίπτωση του προγράμματος «Multaka: Διαπολιτισμικές περιηγήσεις στην Αθήνα»
Κατσελάκη Ανδρομάχη, Σακαλή Όλγα
Γλώσσα: Ελληνική
Αρχαιολόγος – Μουσειολόγος,Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Επικοινωνίας, Διεύθυνση Αρχαιολογικών Μουσείων, Εκθέσεων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων, Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Η Όλγα Σακαλή είναι απόφοιτος του Τμήματος Ιστορίας-Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης από όπου ολοκλήρωσε και τον κύκλο των μεταπτυχιακών σπουδών της. Είναι διδάκτορας Επιστημών της Αγωγής στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ. Από το 1991 εργάζεται σε Μουσεία και Εφορείες Αρχαιοτήτων του Υπουργείου Πολιτισμού στους τομείς του σχεδιασμού και της υλοποίησης αρχαιολογικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων για διαφορετικές κατηγορίες κοινού. Έχει πραγματοποιήσει σειρά μαθημάτων στο Διαπανεπιστημιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Μουσειολογία-Διαχείριση Πολιτισμού» του Α.Π.Θ. και Π.Δ.Μ., στη διδακτική περιοχή της μουσειοπαιδαγωγικής. Σήμερα εργάζεται ως αρχαιολόγος-μουσειολόγος στο Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Επικοινωνίας της Διεύθυνσης Αρχαιολογικών Μουσείων, Εκθέσεων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του ΥΠΠΟΑ. Είναι συγγραφέας πολλών άρθρων σε περιοδικά και συλλογικούς τόμους μουσειολογικού και μουσειοπαιδαγωγικού περιεχομένου και έχει επιμεληθεί εκδόσεις πρακτικών.
Olga Sakali is a graduate of the History-Archaeology Department of the Philosophy School of the Aristotle University of Thessaloniki, where she also completed her post-graduate studies. She holds a PhD in Educational Sciences from the Department of Preschool Education and Education of the Aristotle University of Thessaloniki. Since 1991, he has been working in Museums and Ephorates of Antiquities of the Ministry of Culture in the fields of planning and implementing archaeological educational programs for different categories of public. She has taught a series of courses in the "Museology-Culture Management" Interuniversity Master's Program of the A.U.Th. and P.D.M., in the teaching area of museum pedagogy. Today she works as an archaeologist-museologist in the Department of Educational Programs and Communication of the Directorate of Archaeological Museums, Exhibitions and Educational Programs of the Ministry of Culture. She is the author of many articles in magazines and collective volumes of museological and museum pedagogic content and has edited publications of proceedings.