
Οκτ 10, 2016
Ο ρόλος της ενσυναίσθησης στο δυναμικό τρίγωνο εκπαιδευτικού-μαθητή-γονέα
Γλώσσα: Ελληνική
Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Η Μαργαρίτα Ζωγράφου είναι πτυχιούχος του Προγράμματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με κατεύθυνση Κλινικής Ψυχολογίας. Είναι επίσης πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής, τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας, κατεύθυνση Ψυχολογίας, καθώς και του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ.
Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου με ειδίκευση στην «Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική Εκπαίδευση Ενηλίκων – Δια βίου μάθηση» στο Π.Τ.Δ.Ε. Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και Υποψήφια Διδάκτορας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Οκτ 10, 2016
Γλώσσα: Ελληνική