Balet Susana
Γλώσσα
Αγγλική
Ημερομηνία
02/12/2013
Διάρκεια
12:52
Εκδήλωση
Think Social. Act Business
Χώρος
Ινστιτούτο Θερβάντες
Διοργάνωση
Αυστριακή Πρεσβεία στην Αθήνα
British Council
Ινστιτούτο Θερβάντες
Goethe-Institut Athen
Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο Αθηνών
Ίδρυμα Anna Lindh
Konrad-Adenauer-Stiftung (KAS)
Πρεσβεία της Πολωνικής Δημοκρατίας στην Αθήνα
Κοινωνική Eπιχείρηση 180˚
Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ)
Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση
Κατηγορία
Οικονομία, Κοινωνικά θέματα
Ετικέτες
κοινωνική επιχειρηματικότητα, κοινωνική οικονομία, κοινωνικές επιπτώσεις, Ισπανία
Think Social. Act Business. Session 3: Evidencing Social Impact
Ως μέρος του προγράμματος του παραρτήματος της EUNIC (Ένωση Μορφωτικών Ινστιτούτων της Ε.Ε.) στην Ελλάδα, Think Social. Act Business, αρμόδιοι φορείς για την χάραξη πολιτικής, οργανισμοί και κοινωνικοί επιχειρηματίες ένωσαν τις δυνάμεις τους στην Αθήνα για ένα μονοήμερο συνέδριο, για να μοιραστούν και να μάθουν από τις εμπειρίες τους στον τομέα της κοινωνικής επιχειρηματικότητας στην Ευρώπη.
Το συνέδριο έχει ως στόχο να:
- συμβάλει στην ενίσχυση της κατανόησης για τη χάραξη πολιτικής σχετικά με το έργο των κοινωνικών επιχειρήσεων και των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν
- συμβάλλει στο διάλογο μεταξύ των αρμόδιων φορέων χάραξης πολιτικής, των κοινωνικών επιχειρηματιών και του ιδιωτικού τομέα
- διευκολύνει τις ανταλλαγές και τις αναλύσεις των υφιστάμενων βέλτιστων πρακτικών για τις κοινωνικές επιχειρήσεις στην Ευρώπη.
Οι συζητήσεις βασίζονται στα τρία βασικά θέματα:
-
Στην παροχή υποστηρικτικών δομών: Κοινωνική οικονομία/κοινωνική συνεισφορά & νομικό και θεσμικό πλαίσιο
Πώς μπορούμε να αναπτύξουμε πολιτικές που επιτρέπουν στην κοινωνική επιχειρηματικότητα να παρέχουν αποτελεσματικές και καινοτόμες δημόσιες υπηρεσίες σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο; Ποια είναι τα χρηματοοικονομικά εργαλεία για την κοινωνική επιχειρηματικότητα; Ποιες είναι οι ευκαιρίες μικρο-χρηματοδότησης; Ποια είναι τα ταμεία κοινωνικών επενδύσεων και διαρθρωτικών ταμείων; -
Στην παροχή αποδείξεων των κοινωνικών επιπτώσεων
Δεδομένου ότι οι κοινωνικοί επιχειρηματίες δεν μετρούν απλώς την επιτυχία από την άποψη των κερδών και ζημιών, οι κοινωνικοί επιχειρηματίες πρέπει να είναι σε θέση να μετρήσουν αποτελεσματικά το κοινωνικό ή το περιβαλλοντικό αντίκτυπο του έργου τους. - Στην κοινωνική έρευνα για την επιχειρηματικότητα και την ανάπτυξη ικανοτήτων εντός των πανεπιστημίων.
H Susana Balet Robinson κατέχει πτυχίο και μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με ειδίκευση στο Marketing. Είναι σύμβουλος μάρκετινγκ, πωλήσεων, στρατηγικής και μικροχρηματοδότησης, με διεθνή εμπειρία στη Γουατεμάλα, την Ισπανία και το Χονγκ Κονγκ μεταξύ άλλων.
Έχει συμμετάσχει σε προγράμματα που στοχεύουν στην ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ επιχειρήσεων και μη κερδοσκοπικών φορέων μέσω Στρατηγικών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.