Μαϊ 26, 2017
Εκπαίδευση των παιδιών προσφύγων στην Ελλάδα
Μόσχος Γεώργιος, Αρώνη Γκέλη, Ανδρούσου Αλεξάνδρα, Στεφάνου Χρήστος, Συρρή Δέσποινα
Γλώσσα: Ελληνική
Συντονίστρια Ομάδας Διαχείρισης, Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης των Προσφύγων του ΥΠΠΕΘ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Η Γκέλη Αρώνη είναι Εκπαιδευτικός. Είναι κάτοχος Master of Science σε “Psychosocial aspects of Physical Activity” και διδακτορικού από το Τμήμα Κοινωνικής Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Έχει συμμετάσχει σε πολλά σεμινάρια και συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό που αφορούν το σώμα, την τέχνη, την κίνηση και την ισότητα στη σύγχρονη κοινωνία. Έχει υλοποιήσει προγράμματα για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και την Αποδοχή της Διαφορετικότητας στην ευέλικτη ζώνη με τους μαθητές των Ε’ και ΣΤ΄ τάξεων. Είναι Επιμορφώτρια Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο πρόγραμμα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου «Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης» Θεματικό πεδίο: «Προβλήματα Συμπεριφοράς». Είναι επιμορφώτρια Εκπαιδευτικών στο Συμβούλιο της Ευρώπης (Pestalozzi Programme, 18μηνο πρόγραμμα) με θέμα «Εκπαίδευση για την Πρόληψη των Διακρίσεων» και επιμορφώτρια Εκπαιδευτικών στην Ευρώπη για το Πρόγραμμα «Μαθαίνοντας να Ζούμε μαζί, Ένα Διαπολιτισμικό και Διαθρησκευτικό πρόγραμμα» των Arigatou International, και UNESCO. Επίσης, έχει συμμετάσχει στη συγγραφή του: «Οδηγίες για τους Εκπαιδευτικούς για την καταπολέμηση της Μισαλλοδοξίας και των Διακρίσεων κατά των Μουσουλμάνων» “Guidelines for Educators to Counter Intolerance and Discrimination against Muslims" του OSCE/ODIHR, Συμβούλιο της Ευρώπης και ΟΥΝΕΣΚΟ Μάιος 2011.
Μαϊ 26, 2017
Μόσχος Γεώργιος, Αρώνη Γκέλη, Ανδρούσου Αλεξάνδρα, Στεφάνου Χρήστος, Συρρή Δέσποινα
Γλώσσα: Ελληνική